Davenci Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Har tenkt å skaffe meg en dunjakke nå, men har vanskelig for å finne en jeg liker. Er på utskikk etter en lignende denne. Problemet med den jakken er at den er altfor dyr, vil helst ha en jakke under 3 lapper. Trenger så klart ikke være helt lik den jakka der, men er på utkikk etter en lignende type. Altså en mørk, ganske casual dunjakke som ikke er for svær, og går under 3k. Håper på forslag og tips fra dere;) Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Bergans sine dunjakker er vel til godt under 3 lapper Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 30. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Ja sant, men er veldig mange som har de på skolen min, pluss at jeg føler det blir litt for lite casual. Vet jeg er litt sær på det med jakker, men takk for forslag. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Sett litt på de, men syns de blir litt for glinsende for min del glad for alle forslag hittil, noen som har fler? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 hehe k, jeg så på denne jeg. Har du noen link til en side som viser de du mener? hadde vanskelig med å finne noen hjemmeside, eller den slags. hadde vært ypperlig Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Isåfall har du sett på feil, for de jeg mener glinser ikke i det hele tatt. De du refererer til er av en eldre årgang. Er ikke sikker på om de er i salg lenger. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Moncler har noen lignende, men de er vel også ganske dyre... Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 J.Lindeberg har alltid fete dunjakker! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 vil helst ha en jakke under 3 lapper. Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 takk for alle svar. Så på J.Lindebergs online store, men fant ikke noe spesielt der. Moncler jakkene er litt for dyre kan man si ja;) Noen flere forslag? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Er denne eller denne noe du ser på som aktuelt? Eller vil du ha noe som likner mer på det du linker til? Link 1; North Face Summit Link 2; Helly Hansen Verglas Down Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, jeg har sett litt på den typen dunjakker du linket til og syns ikke de er så verst, men det er noe mer lignende den typen jeg linket til i førsteposten min som jeg er ute etter ja. Har du/dere andre noen forslag på noe sånt så hadde det vært konge;) Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, jeg har sett litt på den typen dunjakker du linket til og syns ikke de er så verst, men det er noe mer lignende den typen jeg linket til i førsteposten min som jeg er ute etter ja.Har du/dere andre noen forslag på noe sånt så hadde det vært konge;) Kanskje denne passer din smak? Hvis det sto mellom denne og de forrige jeg linket til må jeg si at jeg syns de forrige er finere. Peak Performance Lenke til kommentar
Davenci Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Ja akkurat, den var mer etter min smak. Men må sjekke ut litt flere jakker før jeg eventuelt bestemmer meg for hvordan jeg kjøper. Har også sett litt på denne her. Kanskje litt enkel, men alikevel grei pris, og virket ikke for svær. Hva syns dere? Flere forslag til jakker hadde også vært supert;) Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Sjekk ut Bruuns Bazaar på S&S, hadde et par fete sist gang jeg var der.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Synes denne er ganske fet, litt lange er kule Eller er det bare jeg som synes at korte dunjakker er kjedelige? Endret 4. desember 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Syntes ikke den jakka var noe særlig, litt kjedelig. Men enig at lange dunjakker ofte er fint, blir for mange som har de korte A4-jakkene.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2008 Lange jakker er helt sjukt digg! Jakkene varmer rompa skikkelig, og skiller seg i tillegg litt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå