Gå til innhold

BK: Fattigmand (2 versjoner)


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spurte på forhånd (Virket ikke ut som om han kunne verken norsk eller engelsk, så jeg prøvde å vise hva jeg skulle, og han nikket pluss at jeg gav han rundt hundre i etter jeg hadde tatt bildet), så jeg tar det som tillatelse.

 

Hehe, okei. Det hørtes generøst ut. Han ble vel fornøyd da tenker jeg. Syns egentlig det første bildet ble best etter min smak. Likte Bik bok skiltet, julepynten og 14is jentene på shoppingtur som står i kontrast mot tiggeren.. Kom ikke like godt frem på det andre syns jeg.

Lenke til kommentar

Første fungerer fint, komposisjonsmessig blir det usynelige linjer som fører fokus til personen i rullestol. Julepynten som går langs toppen blir en type prikk over i-en for å gi tegn på når bildet er tatt, i juletider, som mange tror er tid for gavmildhet, samtidig som ingen en gang ofrer et blikk til personen som sliter.

 

Mye fin symbolikk å dra fra det første, ikke mye om noe som kan taes fra det andre.

 

Forøvrig er det strengt tatt ikke forbudt å ta bilder av folk i offentlig rom så vidt jeg er informert, men publisering av bilder av personer er vel en mer skurrete sone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...