Gå til innhold

Kommende Spill (PlayStation)

HCG

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd for kommende PlayStation 3 spill.

Her kommer jeg til å legge ut "kommende spill-videoer".

Hvis noen hvil at jeg skal legge ut en trailer til et kommende spill her, svar med linken til traileren, slideshowet og/eller gameplayet.

Part 1

Se filmen hos Youtube

Part 2

Se filmen hos Youtube

Part 3

Se filmen hos Youtube

Part 4

Se filmen hos Youtube

Part 5

Se filmen hos Youtube

Disse spillene blir tatt med i neste delene;

Metal Gear Solid 5:

http://www.itavisen.no/sak/784105/

LittleBigPlanet 2:

http://www.itavisen.no/sak/792087/

Grand Theft Auto V:

http://www.videogamesblogger.com/2008/04/1...-fall-2010.html

Saints Row 3:

http://www.gamer.no/artikler/saints_row_3_bekreftet/57393

The Golden C0mpass 2:

http

://vfxplanet.vox.com/library/post/pira...e-a-pulse.html

Uncharted 2: Among Thieves:

http://www.gamer.no/videoer/7817

Need For Speed 13 (XIII):

http://nfs.wikia.com/wiki/Need_for_Speed_XIII

God of War 3:

http://www.itavisen.no/sak/798060/

The Beatles:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Beatles_(video_game)

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er tredje tråden du lager med samme tema. Kanskje bruke samme tråd? Begynner å bli litt slitsomt, dette.

Ja, men den er sikkert på side 123587 :ermm: . Derfor!

Fra nå av skal jeg bruke samme tråd, bare legg til denne i dine Favoritter/Bokmerker.

Endret av usveinha97
Lenke til kommentar
Dette er tredje tråden du lager med samme tema. Kanskje bruke samme tråd? Begynner å bli litt slitsomt, dette.

Ja, men den er sikkert på side 123587 :ermm: . Derfor!

Fra nå av skal jeg bruke samme tråd, bare legg til denne i dine Favoritter/Bokmerker.

Det ville vel krevd at denne tråden var blandt mine favoritter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

sorry, men det er fortsatt elendig musikk, og jeg klarer ikke å se på så treg klipping, får helt fnatt av det... så nei 40min får du ikke..

Lenke til kommentar
sorry, men det er fortsatt elendig musikk, og jeg klarer ikke å se på så treg klipping, får helt fnatt av det... så nei 40min får du ikke..

Greit,jeg forstår og i dette emnet vil jeg at folk skal skrive hva jeg skal forbedre på i de neste 3(kanskje 4) delene!

Men hvilken musikk synest du jeg burde kommme i de kommende delene da?

Kom med mange forslag alle sammen!

notepad-still-sucks.png

music&mac_icon.gif

Lenke til kommentar

Først og fremst var dette en god idè , men som du kan gjennomføre bedre. En bedre førstepost mer mer informasjon om spillene, utgivelsesdato, utvikler m.m burde vært med. I tillegg er det flere av de spillene i vidoene som allerede er gitt ut, noe du bør endre på etter at hvert enkelt spill er utgitt.

Som sagt, en god ide, den må bare gjennomføres bedre og for guds skyld: I en samletråd! ;)

Legg heller de usaklige bildene i spoiler, det er unødvendig med så store bilder i en post og tenk på de med dårlig linje!

Jeg forstår at du er tenåring ( i allefall snart) og har funnet veien til helvete ( trans og techno) men for guds skyld. Bytt musikk!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Først og fremst var dette en god idè , men som du kan gjennomføre bedre. En bedre førstepost mer mer informasjon om spillene, utgivelsesdato, utvikler m.m burde vært med. I tillegg er det flere av de spillene i vidoene som allerede er gitt ut, noe du bør endre på etter at hvert enkelt spill er utgitt.

Som sagt, en god ide, den må bare gjennomføres bedre og for guds skyld: I en samletråd! ;)

Legg heller de usaklige bildene i spoiler, det er unødvendig med så store bilder i en post og tenk på de med dårlig linje!

Jeg forstår at du er tenåring ( i allefall snart) og har funnet veien til helvete ( trans og techno) men for guds skyld. Bytt musikk!

A: Først å fremst hater(heller misliker) jeg techno og trance.

B: Hvilken musikk, kan ikke dere komme med forslag?

C: Ja, jeg skal begynne klippe raskere.

D: Noen av de spillene er allerede utgitt fordi videoene er fra july, untatt del 4, den er en uke gammel

Endret av usveinha97
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

trenger ikke noe fancy musikk, bare noe i bakgrunn som bare gjør at det er noe der, man ser ikke på slik for å høre på musikk.

Lenke til kommentar

Du hater techno og trance? Hvorfor bruker du det i videoene dine da?

Makes no sense to me...

Er Basshunter techno eller/og trance?

Jeg liker hip-hop, rap og funk!

Lenke til kommentar

Makes no sense to me...

Dette er ikke tråden for diskusjon av musikk, men JA Basshunter er definitivt trance. Jeg siterer wikipedia:

svensk musiker og DJ kjent under artistnavnet Basshunter. Ifølge ham selv produserer han melodic trance
Lenke til kommentar

Makes no sense to me...

Dette er ikke tråden for diskusjon av musikk, men JA Basshunter er definitivt trance. Jeg siterer wikipedia:

svensk musiker og DJ kjent under artistnavnet Basshunter. Ifølge ham selv produserer han melodic trance

O'ja ok! Ante ikke det! SOry;)

Makes no sense to me...

O'ja ok! Ante ikke det! SOrRy;)

Lenke til kommentar

Har oversett de tidligere trådene, men bestemte meg for å gi denne tråden en sjanse. Men himmel og hav da. Liker initiativet ditt ang filmlaging, men du må seriøst planlegge filmen bedre.

Film 1:

1. Førsteinntrykk er viktig. Her skal du "selge" en video til gamere og det første som slår meg når jeg startet filmen, er "mute". Basshunter er ikke det rette valget.

2. Du bruker 21 sekund på å presentere deg selv! Hvorfor? Greit at du vil ha PR, men du dreper filmen din. I tillegg noe så kjedelig presentasjon som blå bakgrunn med hvite alminnelige bokstaver.

3. Hvorfor tror du noen har interesse av å se på et stillbilde av et spillcover som ikke er originalt heller? Drop stillbilder.

4. 5 sekund på å annonsere at "nå kommer det en trailer om spill x". Innen disse fem sekundene er over, har man allerede droppet filmen og begynt å søke etter en ordentlig trailer.

5. Hvorofor bruker du en trailere i filmen din? Last ned noen trailere, helst uten logoer på, klipp og lim til du får et unikt produkt, som du så plasserer i filmen din.

6. Tekst, tekst, tekst, tekst... Dersom du mangler videofilm av noe du gjerne ville vise, dropp idéen. Verken tekst eller stillbilde hjelper på saken. Det gjør bare at alt føles halvveis.

7. 10 min på to trailere og et stillbilde av et siste uannonsert spill? Føler jeg har mistet ti min av livet mitt.

Film 4:

1. Førsteinntrykk: Fortsatt helt feil sangvalg og 43 (!!!!!) sekund på å se det første av et spill, som er stillbilder. Kan jeg få en forklaring?

2. Nesten 40 sekund med stillbilder. I en film. Film er levende bilder.

3. 5 sekund på "Sorry, didn't find any trailer. But i did find some gameplay".

For å få "the link to the gameplay is in the description" i 9 sekund. Hvorfor er dette med i filmen?

4. Bladde bare kjapt gjennom resten. Ingen video i filmen? Hvorfor er det bare stillbilder i filmen? Da er det ikke film.

5. Seriøst? 1 min og 15 sek på rulletekst?

Heilt seriøst så burde du tenke deg godt om før du evt lager en ny del. Tipper du er 11 år basert på nick, og ikke har lært så mye om "filmlaging". Så du skal få noen tips:

1. Kutt ut alle stillbilder og tekstbilder.

2. Mangler du video, dropp det fra filmen.

3. Rediger videoklipp du laster ned til egne klipp.

4. Hvis du er litt god i engelsk, kan du prøve med voiceover.

5. Kutt ut rulletekst og minimer introduksjonen din. Resten kan du legge i beskrivelsen for de som absolutt vil ha den med seg.

6. Gjør klippene kortere.

Lenke til kommentar
Har oversett de tidligere trådene, men bestemte meg for å gi denne tråden en sjanse. Men himmel og hav da. Liker initiativet ditt ang filmlaging, men du må seriøst planlegge filmen bedre.

Film 1:

1. Førsteinntrykk er viktig. Her skal du "selge" en video til gamere og det første som slår meg når jeg startet filmen, er "mute". Basshunter er ikke det rette valget.

2. Du bruker 21 sekund på å presentere deg selv! Hvorfor? Greit at du vil ha PR, men du dreper filmen din. I tillegg noe så kjedelig presentasjon som blå bakgrunn med hvite alminnelige bokstaver.

3. Hvorfor tror du noen har interesse av å se på et stillbilde av et spillcover som ikke er originalt heller? Drop stillbilder.

4. 5 sekund på å annonsere at "nå kommer det en trailer om spill x". Innen disse fem sekundene er over, har man allerede droppet filmen og begynt å søke etter en ordentlig trailer.

5. Hvorofor bruker du en trailere i filmen din? Last ned noen trailere, helst uten logoer på, klipp og lim til du får et unikt produkt, som du så plasserer i filmen din.

6. Tekst, tekst, tekst, tekst... Dersom du mangler videofilm av noe du gjerne ville vise, dropp idéen. Verken tekst eller stillbilde hjelper på saken. Det gjør bare at alt føles halvveis.

7. 10 min på to trailere og et stillbilde av et siste uannonsert spill? Føler jeg har mistet ti min av livet mitt.

Film 4:

1. Førsteinntrykk: Fortsatt helt feil sangvalg og 43 (!!!!!) sekund på å se det første av et spill, som er stillbilder. Kan jeg få en forklaring?

2. Nesten 40 sekund med stillbilder. I en film. Film er levende bilder.

3. 5 sekund på "Sorry, didn't find any trailer. But i did find some gameplay".

For å få "the link to the gameplay is in the description" i 9 sekund. Hvorfor er dette med i filmen?

4. Bladde bare kjapt gjennom resten. Ingen video i filmen? Hvorfor er det bare stillbilder i filmen? Da er det ikke film.

5. Seriøst? 1 min og 15 sek på rulletekst?

Heilt seriøst så burde du tenke deg godt om før du evt lager en ny del. Tipper du er 11 år basert på nick, og ikke har lært så mye om "filmlaging". Så du skal få noen tips:

1. Kutt ut alle stillbilder og tekstbilder.

2. Mangler du video, dropp det fra filmen.

3. Rediger videoklipp du laster ned til egne klipp.

4. Hvis du er litt god i engelsk, kan du prøve med voiceover.

5. Kutt ut rulletekst og minimer introduksjonen din. Resten kan du legge i beskrivelsen for de som absolutt vil ha den med seg.

6. Gjør klippene kortere.

Takk for kritikken, for å være helt ærlig!

Og som jeg har sagt har jeg tenkt å lage en "Part 4 Remake".

Du skrev bare hva jeg burde gjøre med 4 & 1, synest 2 & 3 var greie eller?

Endret av usveinha97
Lenke til kommentar
Fikk sett litt på disse "filmene" da. Sanger som Basshunter, Disney Channel:Corbin Blue og Dj Khaled: We taking over er fjortissanger som ikke passer.

OK, greit;)

Hvilke sanger synest du jeg burde ha med i del 5 da? Eller remake av del 4?

Lenke til kommentar
Jeg hadde valgt sang ut i fra hvilken spill du har med i filmen. Avslappende spill, rolige gode sanger. Da snakker jeg ikke om rolig sanger fra Hannah Montana, avslappet som Mirrors Edge theme song for eks.

Rart, satt og tenkte på det.

Du mente vel dette:

Bare trykk her X ]

Forresten Mirrors Edge er rått!

Prøvde demoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...