Eirik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut Prosjektet blir sponset av: - Favorittbutikken ChilledPC sponser med 2 stk Scythe S-Flex 1900rpm vifter og 5 svarte viftegriller. Takker så mye! - EK Waterblocks sponser med 60% på alle sine produkter . Tusen takk for dette! - Feser bidrar med 5 liter UV Blue Cooling Fluid, en radiator, kompressnipler og slanger! Tusen Tusen takk til feser for dette - Scythe meldte og interesse, og bidrar med en Kaze Master 5,25" Black Viftekontroller. - Laing har vært så grei å sponse med en DDC 1-plus 18w Pumpe. Hjertelig takk til Laing. - Vendur sponser prosjektet med 150,-. Kommer til å bruke disse på støydempende materialer Hjertelig takk. _________________________________________________________________________ Japp, da var også kommentartråden oppe Forslag, spørsmål, kritikk og kommentarer mottaes med takk. Workloggen finner du HER Endret 27. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du sier at du skal lage vindu i døra. En av grunnene til at jeg kjøpte meg P182 var for at det ikke var vindu i det. Men du ser selv hva du gjør. Kommer til å følge litt med på dette Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Du sier at du skal lage vindu i døra. En av grunnene til at jeg kjøpte meg P182 var for at det ikke var vindu i det. Men du ser selv hva du gjør. Kommer til å følge litt med på dette Nei, skal ikke settes vindu i døra I sidepanelet. Ja, det var faktisk en av grunnene til at jeg også kjøpte det. Men jeg tenker at når man skal mekke vannkjøling, så blir det litt kjedelig å ikke vise den fram Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg mente og sidedøra og ikke fronten... Men jeg skjønner vell egentlig at du vil vise fra utstyret Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg mente og sidedøra og ikke fronten... Men jeg skjønner vell egentlig at du vil vise fra utstyret Jeh, er litt kjedelig å ha kjøling til flere tusen og ikke vise den fram. Tegninger av loop/hardware og vinduet kommer i morra Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 som dere sikkert vet, har telenor siden kunder vært uten internett en tid. Dette har gjort det vanskelig å få lagt ut noen update. Beklager dette. Har enda ikke fått nettet tilbake, men legger ut update så snart det er mulig. Eirik Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jet-motorene skal ut. Gikk relativt greit. Har tre stk Antec-vifter til salgs nå! Billig Hvor billig? =) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hadde vært fint om du hadde skrevet noe i dene tråden for hver update. Feks: Ny update! I dag har jeg gjort ditt og datt. *link til updaten* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Hvor billig? =) Hvor billig vil du ha det? Er bedre at noen andre får kjøpe dem billig, enn at de ligger her å samler støv Hadde vært fint om du hadde skrevet noe i dene tråden for hver update.Feks: Ny update! I dag har jeg gjort ditt og datt. *link til updaten* Tusen takk tipset! Skal gjøre det heretter. kjekt å ha noen som 'passer på' Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Da har jeg lagt ut viftene på bruktmarkedet! 45 kr for 1, eller alle tre for 100 kr. http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/3171 Edit: SOLGT! Eirik Endret 22. desember 2008 av Wikipedersen Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ser bra ut dette her. Fortsett sånn du har begynt, med spons og greier og bra utgangspunkt, så blir dette veldig bra. Kabelrotet må vekk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ny update snart? Litt OT: I førstepost i workloggen så skriver du at du har en Corsair TX750W som er modda. På hvilken måte er den modda? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Interesserer meg for den jeg også. Veldig bra prosjekt forresten. Glemte å si det i den andre posten jeg skrev. God jul også! :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Vel, den er ikke modda enda. Det er en liste over alt som skal være med når prosjektet er ferdig Nærmeste jeg kommer mod på den nå, er at jeg har kutta av sleevinga Angående ny update, så blir det engang i romjula. Med julerush osv blir det lite tid til modding. Blir gjerne bare en time i slengen osv, og da blir det gjort for lite til å få mekka update. Nå skal det sies at ALL fritid jeg har nå går til å få regna ut priser og andre kostnader. Er nesten avhengig av at det blir billigst mulig Så bygginga har blitt satt litt i andre rekke desverre. Men: håper på en liten update på julaften + en litt større på 1./2. juledag Godt å se at det er NOEN som følger med GOD JUL ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Har tegna litt på hvordan vinduet skal kuttes, og har kommet fram til at Raptor-disken må ligge vannrett. Da slipper jeg å lage et veldig langt vindu, noe som vil gi en merkelig form Så har endret bildene i første post her, samt i loggen. Kommer update med mer om vinduet i morgen eller 2. juledag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Inspirerende. Får lyst til å sette i gang selv Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Inspirerende. Får lyst til å sette i gang selv Er inspirerende med signaturen din og ! Den er kopiert Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Godt å se at det er NOEN som følger med GOD JUL ! Må jo få ideer i tilfelle jeg bestemmer meg for å gjøre noe med mitt P182. God Jul Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Yes mann. Er ganske mye man kan gjøre med dette kabinettet. Mye som MÅ gjøres etter min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå