tormoddf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi har testet en av tidenes heftigste spillmus. Les mer Lenke til kommentar
skugstad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vi har testet en av tidenes heftigste spillmus. Les mer jeg kjøpte denna musa for ca 1 mnd siden, og jeg brukte den bare i 1 uke før den lå i hylla. jeg likte rett og slett ikke musa. syns den var lei og holde i, og den Tracking Control Unit funka jo ikke i det hele tatt ;s jeg syns den er langt ifra verdt pengene. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Sto først at denne musa skulle komme ut for 1 år siden! hadde tenkt å bestille den til jul ifjor jo! Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Imponerende gjennomført programvare. Får nesten lyst til å kjøpe den kun av den grunn. jeg kjøpte denna musa for ca 1 mnd siden, og jeg brukte den bare i 1 uke før den lå i hylla. jeg likte rett og slett ikke musa. syns den var lei og holde i, og den Tracking Control Unit funka jo ikke i det hele tatt ;s jeg syns den er langt ifra verdt pengene. Syns musen virker veldig interessant, da min gamle MX518 begynner å bli rimelig slitt. Men ser at du nevner grepet, hvordan den generelt er å holde i. Ser for meg at hvis jeg går fra MX518 til en mus med denne utformingen, at det vil bli forferdelig uvant. Den virker ganske stor. Har du noen tanker ang. dette? Ev. noen andre som har hatt en slik overgang? Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Veldig bra anmeldelse av mussen. For meg blir det litt for stor "lan-party" preg over den. Holder meg til Logitech G5 - har brukt den siden den kom og har den både hjemme og på jobb... Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg leter også etter ny mus, da min MX518 begynner å bli gammel. Dette er forøvrig den beste musa jeg har brukt, hvordan blir Roccat i forhold? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Bevegelsesdeteksjonsteknologi: lasersensor Mionix-musen vi testet for kort tid siden er degradert til samboerens musmatte. Fra nå av er det Kone som gjelder for undertegnede. Sikker på at det er en degradering ? Endret 25. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Spørs om ikke min gode gamle Habu blir å avgå med døden ... uhell skjer ofte ... spesielt i disse juletider Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Dette må vel være årets sitat: Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus Endret 25. november 2008 av BearCat 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan er den iforhold til G5? Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Eh? Makro behandlingen minnet meg VELDIG mye om logitech sin. http://www.dump.no/files/1fae76a6a791/Logitech.jpg Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dette må vel være årets sitat: Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus hahahah.. tenkte ikke over det sånn med en gang, men fy faen så bra Lenke til kommentar
stmao Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Dette må vel være årets sitat: Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus Haha, mangler ord Legg godviljen til så kan du misforstå nesten hele siste avsnitt: Men som kjent finnes ikke noe sånt som en gratis lunsj. Kone koster flere hakk mer enn det de fleste er villige til å betale for en mus. Dette er forbeholdt entusiaster som er åpen for å bruke noen kroner på skikkelig museytelse. (beklager spam ) Endret 25. november 2008 av thu041 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nice mus! Virker solid den programvaren til musa. Mulig denna musa blir min neste Kone Dog er prisen litt høy.. Lenke til kommentar
skugstad Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Imponerende gjennomført programvare. Får nesten lyst til å kjøpe den kun av den grunn. jeg kjøpte denna musa for ca 1 mnd siden, og jeg brukte den bare i 1 uke før den lå i hylla. jeg likte rett og slett ikke musa. syns den var lei og holde i, og den Tracking Control Unit funka jo ikke i det hele tatt ;s jeg syns den er langt ifra verdt pengene. Syns musen virker veldig interessant, da min gamle MX518 begynner å bli rimelig slitt. Men ser at du nevner grepet, hvordan den generelt er å holde i. Ser for meg at hvis jeg går fra MX518 til en mus med denne utformingen, at det vil bli forferdelig uvant. Den virker ganske stor. Har du noen tanker ang. dette? Ev. noen andre som har hatt en slik overgang? hmz den er god å holde i i seg selv, men klarte ikke å bestemme meg hvordan jeg skulle ha ringefingeren, var ikke no plass til den. så vart leit for meg. syns det er best med en mus der det e plass til ringefingeren og. men er ganske lik mx518 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Følger mussematta med eller var det noe Hardware fikk i tillegg? Disse to knappene på siden, "tommelknappene". Er disse brukbare i spill. Kan man f.eks binde de knappene til "Reload" i CS? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bruker disse knappene til det på min MX518. Og da heter de knappene "MOUSE4" og "MOUSE5". Så vill disse knappene fungere på helt samme måte? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Følger mussematta med eller var det noe Hardware fikk i tillegg? Den følger ikke med når du kjøper musen, nei. Disse to knappene på siden, "tommelknappene". Er disse brukbare i spill. Kan man f.eks binde de knappene til "Reload" i CS? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg bruker disse knappene til det på min MX518. Og da heter de knappene "MOUSE4" og "MOUSE5". Så vill disse knappene fungere på helt samme måte? De er fullt brukbare i spill. Jeg har ikke testet den i CS, men har uten problemer bundet knappene i Crysis, CoD4 og andre. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Mye dill-dall som trolig ikke gjør den noe bedre enn en vanlig god lasermus. Holder meg til G5 som er enkel, behagelig og presis uten noe lysshow :-) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Takk for svar tormoddf Kanskje blir dette min neste mus og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå