Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Askjehandel- Monitor Program til Pc

hoot

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan program som brukes til å monitorere aksjekurser og børs indexer slik man ofte der på tv innslag? Har sett privat personer som har det. Skulle gjerne hatt det. Har flere skjermen jeg skal legge det over. Skal lage en demo i et økonomi prosjekt. Er de i såfall realtime uten forsinkelser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av disse som er gratis? Eller må man betale for alle for å få oppdaterte kurser? Hvor finner man Blomberg og den andre?

Er ikke inn i "online trading" Men utfører man kjøpene via programmen, eller monitorer man i dem, for så å gå inn på web sider for å gjennomføre kjøpet?

Lenke til kommentar
Noen av disse som er gratis? Eller må man betale for alle for å få oppdaterte kurser? Hvor finner man Blomberg og den andre?

Er ikke inn i "online trading" Men utfører man kjøpene via programmen, eller monitorer man i dem, for så å gå inn på web sider for å gjennomføre kjøpet?

Ja, noen program er gratis om man er kunde hos megleren eller er storkunde da får man gode betingelser.

Jeg vet at netfonds http://www.netfonds.no/pt.php har et gratis software med teknisk analyse for sine kunder (du kan vist bruke det uten å være kunde også ser det ut som, da med 15 min forsinkelse).

Man betaler for å få tilganger til live kurser på forskjellige børser og markeder.

Man kjøper via disse programmene, fordelene kontra gjennom web er mange. Blant annet er det enklere å legge avanserte ordrer med blant annet større beløp, raskere ordre handler enn i web osv og man får tilgang til større ordredybder enn på web osv.

Enkelte programmer inneholder andre tjenester som mange 10års børs historie eller få tilgang til annen økonomi historie. Samt mange programmer inneholder teknisk analyse funksjoner som kan brukes på historisk og dagens kurser osv. og nyheter kommer direkte i programmene.

www.bloomberg.com

Endret av joakim1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...