deep750 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Synes det er litt frustrerende at jeg som tele2-kunde i lengre tid ser at MTU-kundene nå får bedre tilbud enn det vi får. bla 50 gratisminutter på champion. Er det mulig for andre brukere å slå til på tilbudet? http://order.tele2.no/mtu/ Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Synes det er litt frustrerende at jeg som tele2-kunde i lengre tid ser at MTU-kundene nå får bedre tilbud enn det vi får. bla 50 gratisminutter på champion. Er det mulig for andre brukere å slå til på tilbudet? http://order.tele2.no/mtu/ Denne her er jo mye bedre.. http://www.tele2.no/mobil/sheriff.html?intcmp=mtush Du får 175kr for å bruke! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nå er nok det tilbudet beregnet på de kundene fra MTU som nå må finne seg en ny operatør pga konkursen til MTU. Dette er ikke første gang at brukere fra ett konkurs firma får en god avtale fra ett annet konkurerende firma. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 tja..... Meldte portering fra Champion til OneCall aktiv for noen måneder siden. Samme pris, men sparte 50 øre pr samtale i oppstart. Ble ringt opp av Tele2 noen dager før porteringen og fikk tilbud om 150 gratis ringeminutter hver måned i ett år om jeg benyttet angrefristen mot onecall. Slo til på det og det virker faktisk! Er ingen storkunde, ringer vel for snaue 300 pr måned. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kun champion abonementet som gir MTU-kunder noe ekstra. Uno og Sheriff er jo nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 På mandag skal jeg bestille meg et abonnement fra Tele2 som koster 29øre pr sms og 29 øre pr minutt og ingen månedspris. Husker ikke navnet på det, men man må være forhandler for å få det. :-) Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 tja..... Meldte portering fra Champion til OneCall aktiv for noen måneder siden. Samme pris, men sparte 50 øre pr samtale i oppstart. Ble ringt opp av Tele2 noen dager før porteringen og fikk tilbud om 150 gratis ringeminutter hver måned i ett år om jeg benyttet angrefristen mot onecall. Slo til på det og det virker faktisk! Er ingen storkunde, ringer vel for snaue 300 pr måned. nesten så det frister å bytte operatør for at tele2 skal kontakte meg for et bedre tilbud. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 nesten så det frister å bytte operatør for at tele2 skal kontakte meg for et bedre tilbud. Du kan jo ringe dem og si du tenker å si opp, du vil ganske sikkert få et tilbud fra winback-avdelingen deres. Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En annen liten detalj er at med Champion-abonnementet kan inngå i Trådløs Familie, noe Tele2 Sheriff ikke gjør. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 yep. har familie, derfor champion lønner seg...og om jeg skulle få 50-150 min gratis så ville det blitt enda mer lønnsomt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kan ikke Sheriff abonnementene være i med i MobilFamilie? Ikke en gang bare som medlem? Tele2 Mobil Familie kan ikke benyttes sammen med Kompis Kontant abonnement eller Tele2 Kontroll. Men ser det står under Sheriff, at man ikke kan bruke den i MobilFamilie. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 På mandag skal jeg bestille meg et abonnement fra Tele2 som koster 29øre pr sms og 29 øre pr minutt og ingen månedspris. Husker ikke navnet på det, men man må være forhandler for å få det. :-) Det er tele2 champion du har fått, de har bare opplyst om prisene uten moms, siden du har forhandler og får trukket denne fra Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 så mye verdsetter tele2 eksisterende kunder: Hei og takk for din henvendelse. Vi beklager om du synes dette er urettferdig, men situasjonen for MTU-kundene er spent nå og de må få overført sine abonnement så fort som mulig for å ikke miste sitt mobilnummer. Vi kan desverre ikke tilby samme tilbud til andre. Vi ønsker deg en fin dag. Gjør meg forbanna! Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hadde sagt opp tvert! Bytt til Chess easy eller onecall aktiv. Du sparer 50 øre pr samtale uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Lite kundevennlig av Tele2. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan er svartiden på Tele2 sin kundeservice på epost? Jeg har prøvd å sende de en epost via Tele2.no, men da jeg trykket videre etter å ha skrevet inn meldingen, så fikk jeg bare opp en blank siden. Har ikke hørt noe mer. Er dette normalt? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 De er ganske flinke, og pleier å svare innen 24 timer etter min erfaring =) Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har bestilt portering fra MTU og lurte på et par spørsmål, fikk svar innen 24 timer på første henvendelse og fikk svar en liten time eller to etter at jeg sendte inn et oppfølgingsspørsmål. Synes synd på de som ikke får samme tilbud som MTU'ere, typisk salgstriks det der. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Men får dere opp en blank hvit side når dere skal sende en henvendelse? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 du skal ikke få opp en blank side men på noen av underkategoriene er det en feil bare velg en annen så du får bestill når du klikker videre så får du svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå