DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hardstyle DNA presenterer Dozer, Da Tweekaz og Miss Jarea Dato: 27 Desember 2008 Sted: Club Solstice, Storgata 24, Oslo www.solstice.no Billetter: I salg fra 20 November! På salg hos www.billettservice.no, Posten, 7-Eleven, Narvesen eller ved å ringe +47 815 33 133 Pris: 150,- + avgift på forhånd 200,- ved døra ID: 18 Tid: 22:00-03:00 www.hardstyle-dna.com Lineup Dozer // www.myspace.com/dozernl Da Tweekaz // www.myspace.com/datweekaz Miss Jarea // www.miss-jarea.com Happyhour med 29,- for Carlsberg fra 22.00-23.00! Hardstyle DNA har nulltoleranse for dop. Dersom vi tar deg for inntak, salg eller håndtering av ulovlige stoffer på våres fester så vil du bli overlatt til politiet. Vi tar oss den fulle rett til å henvise deg fra lokalet dersom vi ser tydelig at du er ruset. Vi har stadig sivilt politi og sivile vakter som går rundt i lokalet for å opprettholde folkets sikkerhet. Hardstyle DNA skal være en fest hvor alle skal trives og vi håper at du respekterer dette. Du skader ikke bare deg selv ved å bruke dop men hele festen noe som kan resultere i at Under The Sun kan bli stengt for godt. Om du har misstanke om at noen har feile intensjoner, ikke vær redd å gi vaktene beskjed om dette. Hardstyle DNA jobber aktivt med å få ned bruken av dop på fester, vi ønsker at kulturen vi brenner for skal få leve videre. Dop utgjør ikke en fare bare for deg selv men hele klubbkulturen. Respekter folkene rundt deg og kulturen. www.hardstyle-dna.com Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hmm, kunne jeg virkelig tenkt ass. Må evt. ta det opp med kompisen min i Oslo. Birger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Billetter skulle bli lagt ut i går, men billettservice hadde glemt det, så de kommer opp så fort som mulig. Det ble solgt ut på 2 uker forrige gang. (Og når jeg så nicket ditt tenkte jeg med en gang at det var noe galt med emnet eller noe, siden jeg tydeligvis fortsatt tenker på deg som mod ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Billetter ligger nå ute på billettservice. Søk på hardstyle dna så kommer det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå