Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Kjører spillet fint på alle settings, men av en eller annen grunn så stopper hele spillet opp i et par sekunder ca hvert 30 sec, noen som vet hva som kan være galt? Endret 19. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Prøv å skru av v-sync. Om ikke det funker, prøv å kjør spillet i windowed mode without border. Fikset problemet helt hos meg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Takk det løste det problemet, ja! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Irriterte dritten av meg, så var en lettelse å få løst problemet Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Har samme problemet selv. Alt fungerte kjempe fint før jeg oppdaterte skjermkortdrivern til den nyeste fra nvidia. Satt på windowed mode og tok av vsync, og da forsvant frysingen. Lurer på hvorfor dette skjer. Har heller ikke noe lyst til å spille med vsync av og windowed mode på. Det ser rett og slett jævlig ut. Ikke finner jeg frem til den forrige driveren jeg hadde. Den ble releaset i oktober engang. Kos til den som finner frem Endret 26. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har samme problemet selv.Alt fungerte kjempe fint før jeg oppdaterte skjermkortdrivern til den nyeste fra nvidia. Satt på windowed mode og tok av vsync, og da forsvant frysingen. Lurer på hvorfor dette skjer. Har heller ikke noe lyst til å spille med vsync av og windowed mode på. Det ser rett og slett jævlig ut. Ikke finner jeg frem til den forrige driveren jeg hadde. Den ble releaset i oktober engang. Kos til den som finner frem Windowed mode spiller ingen rolle da, om du har av "borders" eller hva det enn heter. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Vsync spiller en rolle. gikk tilbake til denne driveren ftp://download.nvidia.com/Windows/177.41/ funker greit nå Endret 26. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Vsync spiller en rolle. gikk tilbake til denne driveren ftp://download.nvidi...Windows/177.41/ funker greit nå ------- Endret 19. juni 2012 av Sergeant Satan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå