C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Det tar aldri slutt. Se også: Pyramiden I Pyramiden II Pyramiden III Pyramiden IV Pyramiden V Endret 18. november 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Likte dette veldig godt! Kaia i bunn har spennende linjer og mønstre, og bakgrunnen og himmelen komplementerer hverandre på en fin måte. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Fint å høre! Da fungerte bildet som jeg ville at det skulle. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det som er litt forvirrende er at det skjer skeivt ut; men etter nærmere studier, så kan jeg ikke påstå at det er det. Personlig ville jeg nok hatt litt mer kontrast; men det er vel ikke helt slik du vi ha det? Tom Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Mer kontrast hadde den nok ikke tatt skade av. Det skal jeg se nærmere på. Skeivheten er et kapittel for seg. Siden det allerede har blitt observert kan jeg like gjerne avsløre det. Den store dingsen var skeiv i forhold til isbreen, så jeg retta den opp for å prøve å få litt strammere linjer. noe sier meg at jeg skulle ha brukt en annen metode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå