Gå til innhold

Avstemming: Beste hiphop-album 2008

Aiven

Stem på det beste hiphopalbumet fra 2008  

27 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Black Milk - Tronic
      2
    • Elzhi - The Preface
      2
    • eMC - The Show
      1
    • The Game - LAX
      3
    • Ice Cube - Raw Footage
      5
    • Ill Bill - The Hour of Reprisal
      1
    • Little Vic - Each Dawn I Die
      1
    • Nas – Untitled
      7
    • The Roots - Rising Down
      1
    • T.I. - Paper Trail
      4

Anbefalte innlegg

Da har dere hele desember til å nyte noen gode album og gjøre dere opp en mening folkens! Ingenting er som gløgg, småkaker og fresh hiphop på anlegget. Jeg tenker det er mange som sitter hjemme og er spente på hvilket album som til sist kan smykke seg med tittelen "Diskusjon.no brukernes beste hiphop album 2008". Godt jobba med pollen cun!

Hva var årets beste hip-hop album i året som gikk? Her kan du nominere din favoritt. Du kan bare nominere ett album og dersom din favoritt allerede er nominert, ikke nominer nr. 2 er du snill. Det er ikke noe teitere enn kandidater med 0 stemmer i avstemningen :) Nomineringen foregår frem til 1. desember og avstemningen foregår i desember. Det vil si at album som kommer ut årets siste måned ikke får være med. Urettferdig? Ja kanskje, men følte for å lage denne nå!

Selv vil jeg gjerne nominere Ice Cube - Raw Footage. For meg står dette som en lettfattelig og "down to earth" nybegynnerlekse i gangstervisdom og har spint mye både på pc og på mp3 spiller i året som gikk.

Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

illbillhourofreprisal.jpg

Jeg nominerer Ill Bill - The Hour Of Reprisal. Fet hard rap musikk som tar av som faen.

Ill Bill - White Nigger:

Se filmen hos Youtube

Ill Bill ft. Immortal Technique - War Is My Destiny:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Jeg er overasket over at ingen har nominert Carter 3. :wee:

Hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe. Savner Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold, vurderte å nominere det selv :)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Vet om opp til flere album som hadde fortjent å være på denne listen like my om ikke mer enn mange av de som allerede står her, men det er strengt tatt ikke mange nok på forumet som hører på hip hop til å ha en stemmeundersøkelse med noe særlig størrelse.

Lenke til kommentar
Hehe, aldri så galt at det ikke er godt for noe. Savner Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold, vurderte å nominere det selv :)

Jeg vurderte å nominere den selv, det er et driiitbra album. De har ikke lagd noe så bra på lenge nå. Men gikk for hardere saker jeg hehe. Men det er uansett et av årets beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...