eFuZz Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Post gjerne kommentarer her =) Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Blir bra vettu. Liker sånne old school mods. store kjedelig tårn som blir no ganske fett Ønske jeg hadde sånne søsken som deg Endret 12. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Her er den en som kan sparkle ja! Ser bra ut dette her så langt. Er som Turbo sindre sier, er fint med old school casemods. Skal bli artig å se fremover, og ikke minst når det kommer noe farge på den. Synes slike maskiner er finest med noe metallic lakk som skinner litt, men kan bli bra svarte eller i sølv også da. Lenke til kommentar
eFuZz Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Takk takk Jeg syns også sparlingen ble bra. Hvor kjøper folk casemod-stæsj nå om dagen egentlig. Er lenge siden jeg har drevet med det her, og jeg stakk innom microplex for en måneds tid siden for å kjøpe inn litt stæsj. De har jo tapt seg en god del siden jeg handlet der sist. 3dfxcool er jo nede for tiden, så ikke mye en får handlet der heller.. Handler folk fra sverige i disse dager, eller er markedet blitt så dårlig? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Om du er villig til å handle utenom Norge har vi Frozen cpu Performance pc's Studiedata Mnpctech Ble veldig tynt etter at Microplex ble kjøpt opp av netshop Endret 12. november 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå