Robocoop Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Norsk politiker forteller om hemmelige baser og blinkende tog på skinner under jorda der politikerne skal redde seg selv. Visstnok autentisk person ifølge ITpro. http://itpro.no/art/13346.html Er dette redaksjonelt stoff? Er det ment som en spøk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er en gjeng galninger som har kommet med disse teoriene. Er en egen tråd om Project Camelot her på forumet. Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=997847 Konsensusen er at dette er konspirasjonsteorister som slår seg løs. Trådstarter i den andre tråden er selvsagt uenig. Han mener at dette er en skjult sannhet. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Om da ikke denne Planet X som skal forårsake katastrofen egentlig er Peak Oil..... Men det hjelper ikke å bytte om bokstavene og få Peak Oil.... Ja, jeg har prøvd! He,he... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Frank Aune, ansvarlig redaktør hos ITpro har tidligere skrevet flere artikler om den egentlige sannheten bak 9/11, jødestyrte UFOer og annet konspiratorisk vås, men dette er noe av det særeste og mest paranoide jeg har sett fra den kanten på veldig lenge. Ser virkelig fram til den dagen hvor hardware.no melder om reptilfolkets overtagelse av det hvite hus midt mellom prosessortester og andre mer eller mindre datarelaterte nyheter. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 bahahahaha konspirasjonsteorier er alltid morsomme Men ærlig talt, OM dette er sant. Er det ikke lurt å gjøre dette? Jeg har bare lest litt av artikkelen men om noen kan spares for en katastrofe, hvorfor ikke la de smarteste overleve for å så bygge opp verden på nytt? Hvem vil vi redde for å sikre menneskeheten videre? Industriarbeiderne som sikkert er flinke til det de gjør eller de som har bevist at de kan bygge opp store bedrifter, styre land, forske fram kurer på sykdommer, utvikle nye ting etc etc? Og nei, jeg tror ikke dette er sant Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette er tull. Det er for villt. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg skjønner ikke helt hvor IT-en kommer inn i bildet. Og jeg som klager på IT Avisen ... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Skal slike dommedagsprofetier ha noen slagkraft bør de: -ikke bygge på undergangsteorier som allerede har vært brukt til flere andre datoer hvor ingenting hendte. -ikke innkludere for mange elementer. Her har man hentet inn alt fra det helt latterlige til helt helt kjente elementer som man påstår har et annet innhold enn hva som er kjent. Hvorfor blande inn frølageret på Svalbard som er et helt åpent prosjekt? -ikke påstå at noen som til vanlig ikke klarer noe særlig i det skjulte har klart noe som er mange tusen ganger større. Det største offentlige konstruksjonen i Norge de 10 siste årene er en opera. Og så skal man liksom samtidig ha fått til å bygge oppholdssted hvor 2 millioner nordmenn kan leve i lang tid under jorden? Og ikke spør hvorfor dette ikke vises på noen budsjetter eller hvorfor ingen annleggsarbeidere har sagt noe. De kunne i det minste prøvd å gjøre historien litt realistisk. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette er latterlig av ITpro... Gleder meg til mayakalenderen er ferdig i 2012. Får man kvelt en god del av disse dommedagsprofetiene... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut til at IT-Pro har fjernet hele artikkelen. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut til at IT-Pro har fjernet hele artikkelen. De har blitt tvunget av Politiets Sikkerhetstjeneste! Det er over og ut med oss alle. Neida.. for noe tull hele greia, men jeg må innrømme at det var bra skrevet. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut til at IT-Pro har fjernet hele artikkelen. Den er der fortsatt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut til at IT-Pro har fjernet hele artikkelen.De har blitt tvunget av Politiets Sikkerhetstjeneste! Så da er altså konspirasjonen sann. Null behov for flere bevis. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Den er riktignok forsatt tilgjengelig fra forsiden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser ut til at IT-Pro har fjernet hele artikkelen.Den er der fortsatt. Aha, de skjønte av vi ville forstå at en fjerning av artikkelen ville være et bevis for at historien var sann og så ble de nødt til å legge artikkelen ut igjen. Enda ett bevis for at konspirasjonsteorien er sann! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Helt utrolig at det går ann å lage en slik smørje av konspirasjonsteorier og så kalle det journalistikk. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Planet X!? Srsly? Er det replicators? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har ikke troa på dette. Litt off-topic, men jeg spør uansett. Har det vist seg at noen konspirasjon's-teorier stemmer? Har politikere fortalt løgner? Har myndigheter bare fortalt sannheten? Da snakker jeg ikke bare om den norske. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) GET READY FOR 2012 THE PROPHECY FORETOLD IN THE MOVIE "INDEPENDENCE DAY" WILL COME TRUE Endret 11. november 2008 av Astralnoise Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 morro lesning. bare tull alt sammen men... ja, ting blir skjult for offentligheten, men det er langt ifra så spennende saker som medie skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå