Gå til innhold

Cosmos Cu Liquid cooled - Kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du sier noe der ja + jeg tenker jeg vil ha vekk den stygge blå plasten som holder hankene osså ... ser ikke ut.

lurer osså på en ting til ... hva med å ha 4 til cora radiatorer på andre sida av kabinettet identisk med dem jeg har montert nå i steden for vindu i døra? blir kansje litt knotete hver gang jeg skal inn i pcen da og vil kansje ikke se så pent ut ... tenkte i første omgang å se det ann hvordan det kjøler med det jeg har

Endret av Elanee
Lenke til kommentar

http://www.pc-look.com/boutik/default.php?...&yreso=1200

 

elsker dem men lurer fremdeles på hvor bra dem vil yte ... stygge posten klarte ikke få pakken til postkontoret i dag ... aner ikke hva dem driver med, men på mandag får jeg det siste jeg trenger for å kunne teste vann loopene

 

mangler noen fatboy nipler som meg og modzona har bestilt + en minifit til psuen jeg greide å ødelegge

Lenke til kommentar

Sjelden jeg skriver noe i denne delen av forumet lenger, men dette syns jeg rett og slett var både nyskapende og et pent stykke arbeid, så pent at det fortjener et innlegg! :) Har du lyst til å forklare litt nøyere loopen din, evnt. noen bilder av de forgreningene du kjører med mindre slange-dimm til ram osv? Syns det var interessant. Pene de ringene du har i toppen på niplene, hvor får man kjøpt slike?

 

mvh,

Caliber

Lenke til kommentar

forgreningene jeg kjører til minnet er slikt som fulgte med i pakken fra ocz men slangene er bytta ut med noen penere ... dem som fulgte med var matt farget så dem var ikke helt gjennomsiktig.

 

forklaring av loopen min :

jeg har 2 looper

 

ram loop som begynner med bakerste vanntank + dtech pumpe som pumper vann opp gjennom toppen og ut til 2 av cora radiatorene som kommer inn igjenn gjennom toppen og ned igjenn til minnet, fra minnet og tilbake til vanntanken.

 

cpu,gpu,hk loopen begynner med den fremste vanntanken + aquacomputer pumpe, fra pumpa til 2 cora rad og deretter tilbake inn i thermochill radiatoren, så blir cpuen første passering deretter skjermkorta ,nb/sb blokka for så å passere mofset blokkene og tilbake i vanntank.

 

 

ringene i toppen er bitspower sine top /fillport ringer som er perfekt til bruk av gjennomføringer slike jeg har .. jeg kjøpte dem fra sidewinders men har sett flere steder dem har dem feks performance

Lenke til kommentar

takk salbu ... synd at ikke budsjettet ditt rakk til ... jeg har heldigvis litt penger å ta av, har kansje brukt litt mere enn det normal fornuft tilsier men men jeg velger å se på det som akkurat det samme som bilfolk bruker massevis av penger for å mekke og style en bil:) er absolut like nyttig:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...