Peppep Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei. Jeg sliter med at denne tråden ikke blir satt som lest: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...owtopic=1006615 Jeg har logget ut og inn uten at det hjalp, og etter at jeg spurte i tråden viser det seg at flere har hatt problemer med akkurat det samme, ref. her og her. Så vidt jeg kan se blir alle andre tråder satt til "lest"/ingen nye innlegg på vanlig måte. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, har opplevd det samme selv (ikke med denne tråden vel og merke, da jeg ikke har postet i den). Kan virke som om noen tråder rett og slett bare slår seg vrange. Sjelden noen kan komme med noen vettuge svar på dette. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ti dager uten noe respons i det hele tatt. Har drift dratt på ferie? BUMP Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er ikke på ferie nei. Det er en kjent bug som det per nå ikke finnes en løsning for desverre. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg