Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) dette er tråden for alle lamborghini elskere her kan du fortelle om ALT som har med Lamborghini biler å gjøre, enten du eier en lamborghini selv eller du drømmer om en lambo hver natt. dere er fri til å spørre hverandre og diskutere ALT som har med lamborghini å gjøre. alt som faller utenfor tema lamborghini diskuteres ikke her. Endret 19. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 denne bilen kan jeg si er innen rekkevidde rent økonomisk http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde ser sweet ut;p jeg har satt meg som et mål i livet at jeg skal eie en lamborghini engang. Lenke til kommentar
drz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Top gears test av lamborghini gallardo lp540 var konge =D Har sett to lamborghini murcielago på veien. Begge på samme sted i italia. Den ene parkerte på nabohotellet, den andre var en lp640 som dro på noe inni h*** nedover veien =) Den lyden kunne jeg lett klart å leve med. Synd at norge er et så utrolig dårlig land å ha en superbil i. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 så en lamborghini som lignet på en reventon med sotede vinduer i Glasgow i Skotland. folk tok helt av i sentrum da den rullet rolig rundt og ruset i kryssene. fy faen for en lyd. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) en reklame som er ganske moro å se;) Endret 9. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 denne bilen kan jeg si er innen rekkevidde rent økonomisk http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde ser sweet ut;p jeg har satt meg som et mål i livet at jeg skal eie en lamborghini engang. Ikke umulig det, bare å ikke sløse penger på hytte; sommerhus i spania og fattige barn i Afrika - slik som folk flest gjør. Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en gammel Ferrari en gang. Må bare komme meg levende gjennom utdannelsen ... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 noen som vet hvor mye mer klaring det blir mellom understell og bakken med et liftingsystem på bilen, ved tanke på fartsdumper og dårlige veier. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 denne bilen kan jeg si er innen rekkevidde rent økonomisk http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde ser sweet ut;p jeg har satt meg som et mål i livet at jeg skal eie en lamborghini engang. Har du regnet på hva den kommer på inkl. engangsavgift? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 denne bilen kan jeg si er innen rekkevidde rent økonomisk http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde ser sweet ut;p jeg har satt meg som et mål i livet at jeg skal eie en lamborghini engang. Har du regnet på hva den kommer på inkl. engangsavgift? nei,men dyrt blir det uansett;) Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg forbinder Lamborghini med helt andre ting... Flere av disse kan til og med fåes for langt mindre enn 1 mill, og samtidig får man gleden av å snyte Staten for avgifter Endret 11. november 2008 av epifant Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 det er så kjedelig at bilene blir 2-3 ganger dyrere her enn i tyskland og usa blant annet. i usa får man flonka ny lambo for det som tilsvarer ca 700-800 000,- i norske kr. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) lamborghini startet med traktor og gikk siden inn i supersportsbil industrien. diablo VT drømte jeg lenge om, og gjør forsåvidt ennå countach'en var alle gutter drøm, den ser jeg på som en fullblods lambo jubeleumsmodellen av countach hadde vært moro å hatt;) hør på dene råskapen her folkens.........hohohoho.......villskap;) Endret 11. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 er det bare meg som syns at spyder (cabrolet) versjonene av lamborghini ikke er noe flotte å se på? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er det bare meg som syns at spyder (cabrolet) versjonene av lamborghini ikke er noe flotte å se på? Ja. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 - sammenliknet med samme modell med fast tak: nei - sammenliknet med en Daewoo Matiz: ja - sammenliknet med Miura: ikke sjans i havet Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Lamborghini syns jeg er best med tak fordi det er slik jeg er vant med å se dem;p Lenke til kommentar
drz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har alltid likt Lamborghini. Ferrari er litt for "common" =) Dessuten er lyden de lager helt sinnsyk. (tror nok denne har noe custom eksosanlegg) Noen som nevnte at Countach høres bra ut? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 hohoho............guddommelig lyd;) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ble forbikjørt av av en Gul Lamorghini Gallardo i dag. Hele bilen min ristet så vanvittig når den kjørte forbi. Jeg kunne aldri forestilt meg at det var en slik lyd i disse bilene. Fikk frysninger over hele kroppen. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lamborghini syns jeg er best med tak fordi det er slik jeg er vant med å se dem;p Joda, de er nok best med tak, men at de ikke er noe flott å se på uten tak blir jo litt overdrivelse For de er deilig uten tak også. Legger ved et bilde så man ser hvor fantastisk mye bedre den ser ut enn konkurrenten med store runde nesebor. F430 ser nesten spinkel ut i sammenligningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå