Finholt Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Var en tur i byn i dag, og hadde som vanlig mobilen i lomma, og på buksa jeg brukte i dag er lommene litt trangere enn vanlig. Om det har hatt noe å si er imidlertid uvisst. Da jeg skulle bruke mobilen igjen seinere, ville ikke trykkskjermen funke. Skjermen viser knapper og menyer slik den skal, men man kunne ikke trykke på noe. Fikk da heller ikke opp "tastelåsen". Noen som har vært borti noe lignende? Svake punkter på mobilen? Er det noe man kan fikse selv, ordner det seg selv etter en tid, eller er det verksted/ny telefon neste? EDIT: Det virker som at den oppfatter et kontinuerlig tastetrykk en eller annen plass på skjermen. Hvis tastelåsen er på, og man trykker på en av piltastene under skjermen, så skal det komme opp en eller annen boks på skjermen. Denne blir borte umiddelbart, som om man trykker på skjermen. Endret 21. november 2008 av Finholt Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Var en tur i byn i dag, og hadde som vanlig mobilen i lomma, og på buksa jeg brukte i dag er lommene litt trangere enn vanlig. Om det har hatt noe å si er imidlertid uvisst. Da jeg skulle bruke mobilen igjen seinere, ville ikke trykkskjermen funke. Skjermen viser knapper og menyer slik den skal, men man kunne ikke trykke på noe. Fikk da heller ikke opp "tastelåsen". Noen som har vært borti noe lignende? Svake punkter på mobilen? Er det noe man kan fikse selv, ordner det seg selv etter en tid, eller er det verksted/ny telefon neste? EDIT: Det virker som at den oppfatter et kontinuerlig tastetrykk en eller annen plass på skjermen. Hvis tastelåsen er på, og man trykker på en av piltastene under skjermen, så skal det komme opp en eller annen boks på skjermen. Denne blir borte umiddelbart, som om man trykker på skjermen. Du har kanskje fikset det alt, men har du forsøkt softreset, Du stikker stylusen inn i det lille runde hullet ved siden av der du kobbler inn laderen ... Tobias Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Ja, glemte seff å oppdatere tråden, beklager det. Dette skjedde på en lørdag, og fra da til mandagen var den bare avslått. Det eneste jeg har gjort er å ta ut batteriet og presse fra innsida og ut mot skjermen, men dette ga ingen øyeblikkelig virkning, så jeg tviler på at det har hatt noe å si. På mandagen skulle jeg ringe de den er kjøpt av, men for å være helt sikker testa jeg den før jeg ringte, og da virka den igjen. Så telefonen ordna seg selv faktisk. Men jeg er ganske sikker på at det er fordi den var under press i lomma slik at den etterhvert mente at den fikk inn et tastetrykk på skjermen hele tida. Kan jo være noe å være obs på for andre! ;-) Endret 13. november 2008 av Finholt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå