michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Julen nærmer seg snart og vil gjerne høre hva dere ønsker dere til jul. Jeg ønsker meg: - Playstation 3 m/ Far Cry 2 - Skinnjakke - HD ready flatskjerm - Barack Obama - Penger Oppdatert Endret 19. oktober 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 - Guitar Hero World Tour - Nye tursko - Mobil med GPS Kommer ikke på noe mer for øyeblikket Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ei klokke fra Tokyoflash hadde vært fett Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette var tidlig da. Ønsker meg ingenting egentlig. Er fattig student, men føler jeg har alt jeg trenger. Kanskje noen kroner ekstra hadde vært fint, selvom mange synes det er kjedelig å gi penger. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det jeg ønsker meg: * Guitar Hero World Tour * Få dama hjem fra USA I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 *Nytt slalomutstyr *Og penger Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Snart jul? Ønsker meg faktisk noen fancy klær, jeg er dårlig til eksperimentere på akkurat det. Endret 13. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gode bøker Gode filmer Jeg liker egentlig best gaver med litt symbolikk bak. Jeg fikk en selvlysende neglelakk av en venninne et år med et brev om hvorfor hun hadde valgt den gaven til meg. Jeg ga henne et perlesmykke med et brev om hvorfor hun fikk det. Sånne gaver er utrolig kjekt å få. Når DET er nevnt tror jeg ærlig talt hun satte større pris på det perlesmykket enn hun gjorde på Dolly Parton-billetten hun fikk året før. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nei i år skal jeg bare ønske meg harde pakker. Kommer sikkert til å få masse nyttige ting som jeg får bruk for i militæret type Letherman osv, men først på ønskelista står ny bærbar maskin. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ønsker meg brødrene mine hjem igjen Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Må det være realistisk eller? I såfall er jeg godt fornøyd med filmer jeg! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fantastisk tråd Får jeg lov til å legge link til den i min juletråd? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Fantastisk tråd Får jeg lov til å legge link til den i min juletråd? Yes det kan du Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Stasjonær pc til Gaming-bruk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 klær. eneste grunnen er vel at da slipper jeg å dra på "uendelige" timer på kleshandling... og ett nytt kleskap til å ha dem i, det gamle er snart sprengt... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 - Penger - Gavekort på PK - Filmer - CoD5 (om jeg ikke kjøper det før den tid) - Andre Xbox 360-spill Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ønsker meg: -Fred på jord. -Playstation 3 -Et bedre skolesystem. -Nintendo 64 -Kjæreste -Ny harddisk -Lykke Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 - Diverse spill (CoD 5, Crysis Warhead, osv) - X antall filmer (alt med eksplosjoner og/eller våpen funker) - Pengerrrrrrrr - Lurer også på om jeg skal ønske meg noen komponenter til PC-en min, men kommer an på om noen av slektningene mine skjønner hva jeg prater om:P Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ønskelister er alltid vanskelig å skrive - Kontorstol - Et større rom - Penger til bil - Billappen (får den som kombinert jule og bursdagsgave) - Kanskje noen av "Pondus" bøkene - Ei fin jente er da ikke å forakte - Harddisk Blir sikkert noe mer når det nærmer seg jul Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) 42" TV m/ Blueray spiller XBOX 360 Penger Hifi-anlegg Kontorstol Skikkelig reiseutstyr / koffert Endret 15. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå