MagnarP Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=Q2A00019 Endret 6. november 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Levering fra 18.November Så ikke den. Men dette kommer jeg til å vente på. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sykt billig. Da er det jo enda mindre skummelt og flashe dvd'en. Blir du banna fra live er det bare å kjøpe ny. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Sykt billig. Da er det jo enda mindre skummelt og flashe dvd'en. Blir du banna fra live er det bare å kjøpe ny. Samme pris som PS2. Som ikke har noe ekstra i det hele tatt. Og denne har 6 spill og et stort minnekort i tilegg. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Rimelig sick pris. Den der pluss en 120GB HD fra mpx gir en total på under 2000. Og da har man egentlig en maskin tilsvarende Elite. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Faen at det skulle være utsolgt, da! Dette tilbudet hadde jeg hoppet på med EN gang! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Passe teit av Elkjøp å sette opp denne så tidlig når den ikke kommer før 18 November. De vil jo nå tape salg på de andre pakkene siden mange vil helt sikkert bare vente på dette nå. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var en spørrende produktbeskrivelse =D Men billig var det, ja. Hadde jeg ikke hatt den allerede, hadde jeg kjøpt Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nesten så jeg vurderer å kjøpe en til for å ha på soverommet. Sykt billig! Alle som har den minste interesse av spill og fortsatt ikke har en Xbox 360 burde bestille fort som fy! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Betyr den "levering fra 18 november" greia at man ikke kan bestille før da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) rareste spesifikasjonene jeg har sett Produsent MicrosoftBærbar Nei Konsollnavn Xbox 360 Prosessortype 3 x 3.2 GHz RAM (MB) 512,00 Grafikk 500 Lydsystem Stereo DVD-kompatibel Ja Blu-ray-kompatibel Nei HD-DVD-kompatibel Nei Tilkoblingsmuligheter Trådløst grensesnitt Nei Nettverkskontakt Ja Antall kontrollporter 4,00 Lagring/Minne Minnekortkapasitet 256 MB Minnekort inkludert Ja Endret 6. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 rareste spesifikasjonene jeg har sett Produsent MicrosoftBærbar Nei Konsollnavn Xbox 360 Prosessortype 3 x 3.2 GHz RAM (MB) 512,00 Grafikk 500 Lydsystem Stereo DVD-kompatibel Ja Blu-ray-kompatibel Nei HD-DVD-kompatibel Nei Tilkoblingsmuligheter Trådløst grensesnitt Nei Nettverkskontakt Ja Antall kontrollporter 4,00 Lagring/Minne Minnekortkapasitet 256 MB Minnekort inkludert Ja Dem følger en fellesmal for hvitevarer, brunevarer og elektronikk vettu - hoho Neida, men synes ikke den så SÅ rar ut, bortsett fra "Grafikk - 500" ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 stereo?. ikke HD DVD kompatibel. 4 kontrollporter?! bærbar, går ann og bære den Lenke til kommentar
togr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 koster 999kr hos expert.no http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=XGX00014 ikke så galt det heller Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 koster 999kr hos expert.no http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=XGX00014ikke så galt det heller Og den er på lager og til salg nå. Kjøper 2 stk med henting i butikk. Null porto. Lenke til kommentar
togr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 koster 999kr hos expert.no http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=XGX00014ikke så galt det heller Og den er på lager og til salg nå. Kjøper 2 stk med henting i butikk. Null porto. kjøpte e igår jeg også, greit å ha en til nå som jeg må sende den første inn pga rrod. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 NOen som veit hva butikkpris er hos expert? Jeg har tilgodelapp der. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette er garantert et restesalg for å få ut de gamle maskinene for å gjøre klar for Jasper. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette er garantert et restesalg for å få ut de gamle maskinene for å gjøre klar for Jasper. Ja, men hos Elkjøp er det jo bundlen med Sega Superstarz. Det kan da umulig være den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette er garantert et restesalg for å få ut de gamle maskinene for å gjøre klar for Jasper. Ja, men hos Elkjøp er det jo bundlen med Sega Superstarz. Det kan da umulig være den gamle versjonen. Det er sant. Jeg så bare på Expert sin versjon. Uansett så er det den med HDMI så det er et bra kjøp uansett. Men ville naturlig nok gått for Elkjøps sin siden den er bundlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå