Gå til innhold

Ny casemod - denne gangen en atx kasse. Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Arbeidsloggen! :)

Hei,

Når som vintern nærmer seg og jeg ikke har noe kabinett å bygge på tenkte jeg å starte på et nytt et. Denne gangen vil jeg ha et standar tower med støtte for atx. Kassen skal bygges i mdf plater tenkte jeg.

Men skulle hatt noen flere ider, så der kommer dere inn :)

Slik er status nå:

Andreas_Casemodmidi_bue.jpg

Mvh

Mr.Anki

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne jo ha basert utseende på noe du er interressert i da. En TV-serie eller ett PC-spill eller noe i den duren?

Synes ofte det er mye lettere å få til noe utenom det vanlige da, og så får man mange ideer lettere enn man får visst man bare skal ha det i ett kabinett som bare skal se litt bra ut. Men er absolutt ikke noe galt i ett kabinett med litt lys og neon vinduer heller da. Kan bli meget fint det også.

Er bare fantasien som setter grensene når det kommer til modding. (Og pengene også da, dessverre.)

Lenke til kommentar

Bare å velge det som interresserer deg mest, samme hva det er, eller hvor populert det er blandt andre folk, bare det er noe du liker. Da blir man mest inspirert til å lage noe skikkelig kult. ;)

Dersom man ser på skikkelig kjente mods oppgjennom så er det ett temmelig stort overtall av slike mods, så er bare å finne noe du liker som du veit du kan få en rå mod ut av.

Lenke til kommentar

Lag hele kabinettet som en flaske i plexiglass ! :D har ikke peiling på hvordan du skal få det til, men det hadde vært ultrafett. Med en bryter som kork !

så mekker du sponsorer, og lager logoene til som etikett ! HK'et på en plattform i bunnen, med harddisker osv bygd oppover helt til du når halsen. Så lager du noen hull øvers, så luftinga ikke blir helt føkd opp. så tar du vekk ramma på ei vifte, og fester den så lang opp du kommer.

Nå gikk kanskje fantasien min løpsk, men det hadde vært litt kult da? :!:

edit: omformulering

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

2 5¼ brønner burde vel holde? Så kan du bruke plassen til noe annet? :hmm:

Tror sikkert du kunne klart å finne en annen måte å få luft inn framme... ;)

Jeg liker prosjektene dine, de er fantastiske! Lykke til med dette... :yes:

Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest gjennom dine forige.. d^_^b

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...