Mr.Anki Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Arbeidsloggen! Hei, Når som vintern nærmer seg og jeg ikke har noe kabinett å bygge på tenkte jeg å starte på et nytt et. Denne gangen vil jeg ha et standar tower med støtte for atx. Kassen skal bygges i mdf plater tenkte jeg. Men skulle hatt noen flere ider, så der kommer dere inn Slik er status nå: Mvh Mr.Anki Endret 17. februar 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Her er en liten skisse jeg har laget: Kom gjerne med en kommentar eller to Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kunne jo ha basert utseende på noe du er interressert i da. En TV-serie eller ett PC-spill eller noe i den duren? Synes ofte det er mye lettere å få til noe utenom det vanlige da, og så får man mange ideer lettere enn man får visst man bare skal ha det i ett kabinett som bare skal se litt bra ut. Men er absolutt ikke noe galt i ett kabinett med litt lys og neon vinduer heller da. Kan bli meget fint det også. Er bare fantasien som setter grensene når det kommer til modding. (Og pengene også da, dessverre.) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ingen dum ide det Ashaman Men er ikke så lett å velge et spill eller en serie synes jeg.. Er liskom ingen som jeg innteresserer meg veldig mye i. Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bare å velge det som interresserer deg mest, samme hva det er, eller hvor populert det er blandt andre folk, bare det er noe du liker. Da blir man mest inspirert til å lage noe skikkelig kult. Dersom man ser på skikkelig kjente mods oppgjennom så er det ett temmelig stort overtall av slike mods, så er bare å finne noe du liker som du veit du kan få en rå mod ut av. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Feilpostet. Endret 12. november 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Havna denne litt feil eller Anki? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Opps Noen flere ider til løsninger innvendig og utvendig? Finner ikke på noe serie eller spill så det blir noe annet. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 En tanks! En av tanksene i bf2 som en pc hadde vert kult. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Lag hele kabinettet som en flaske i plexiglass ! har ikke peiling på hvordan du skal få det til, men det hadde vært ultrafett. Med en bryter som kork ! så mekker du sponsorer, og lager logoene til som etikett ! HK'et på en plattform i bunnen, med harddisker osv bygd oppover helt til du når halsen. Så lager du noen hull øvers, så luftinga ikke blir helt føkd opp. så tar du vekk ramma på ei vifte, og fester den så lang opp du kommer. Nå gikk kanskje fantasien min løpsk, men det hadde vært litt kult da? :!: edit: omformulering Endret 19. november 2008 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Får ikke plass til noe atx hovedkort i en flaske Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 En stor flaske ? :!: Neida, var bare utløp for litt fantasi Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Kassen skal ha ATX formfaktor. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Har tegnet litt til: Hva synes dere? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Hva synes dere om en slik "turbin" som er i front på bilde? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oldschool is good school! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Så du synes jeg skal ha den der? eller...? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) 2 5¼ brønner burde vel holde? Så kan du bruke plassen til noe annet? Tror sikkert du kunne klart å finne en annen måte å få luft inn framme... Jeg liker prosjektene dine, de er fantastiske! Lykke til med dette... Vet ikke hvor mange ganger jeg har lest gjennom dine forige.. d^_^b Endret 26. november 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Ikke ha noe hull i front mener du? Endret 22. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå