moldespurven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Nå har det seg slik at jeg tenker å starte en liten klubb i FIFA 2009. Her kommer litt om hvordan jeg tenker klubben skal være: Maks 6 spillere som spiller aktivt. Med aktive menes spillere som gjerne spiller hver dag, vis ikke skal spilleren si i fra om han ikke kan. Men klubben får et tak på 6 stk. Laget skal være et demokrati. Vi skal bli enig om hvordan vi skal spille ball. Legge noen grunnregler i bunn. Vi kommuniserer via MSN før, under og etter en kamp. (regner med at moderatorene syntes det er nok med 1 stk fifaklubb-tråd her inne) Endret 5. november 2008 av moldespurven Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 bump Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 ingen? om noen er intreser da så gji meg psn eller msn adressen deres:D Lenke til kommentar
drarreg Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ingen? om noen er intreser da så gji meg psn eller msn adressen deres:D er ikke du nylig sparket av et lag pga egoisme??? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) ja, men har jobbet med dette + bytta kamera vinkel som gjorde at det ble mye lettere å se løpene. Moderatornotis. Trådstartar har oppretta ein ny tråd om emnet. Ta vidare diskusjon der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032303&st Endret 8. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg