Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke åpnet programmer i Win XP etter installasjon av StyleXP og themes.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dataen min fuker ikke når eg starter den opp og går inn i win så kan eg ikke opne noen programmer. eg har prøv alt tilbake stilt, prøvde en total reset men fikk ikke det til.

 

alt kjedde etter eg innstalærte stylexp og noen thema.

 

 

har en peackrad bell den er ca. kjøpt for 2-3 år siden på elkjøp.

 

hilsendAndreas

 

Edit av moderator: endret emnetittel

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve å se om du kommer inn i sikkerhetsmodus ved å trykke på F, Del, F1 eller annen knapp som gjelder ved oppstart av maskinen.

 

Hvis du ikke får løst problemet på noen måte kan du starte opp med Windows cden og velge reparer oppstart hvis du har Vista eller velge reparer partisjon (bokstav E) hvis du bruker XP.

 

Software på data er det ingen garanti/reklamasjon på, gjelder kun hardware.

Lenke til kommentar
Du kan prøve å se om du kommer inn i sikkerhetsmodus ved å trykke på F, Del, F1 eller annen knapp som gjelder ved oppstart av maskinen.

 

Hvis du ikke får løst problemet på noen måte kan du starte opp med Windows cden og velge reparer oppstart hvis du har Vista eller velge reparer partisjon (bokstav E) hvis du bruker XP.

 

Software på data er det ingen garanti/reklamasjon på, gjelder kun hardware.

 

Jeg har ikke win xp cd min. Men når eg er inne med sikkerhetsmodus va skal eg gjør for å ta en TR eller fikkse problemmet med datan.

 

 

.

Endret av Shadowxx
Lenke til kommentar
bump

 

Det fulgte vel med en Windows-CD når du kjøpte PCn? Eller en install-partisjon som du må trykke en eller annen tast for å komme inn på under oppstart.

 

Og ikke legg inn StyleXP neste gang, da...

 

ja det var med en cd men eg finner ikke den. og partisjon er ikke på datan.

 

ja men når eg kommer inn i windows menyen før oppstart (ikke bios) va skal eg gjør der, eg har prøvd å gjennopprette windows der men der går ikke datan boter ikke det blinker bare en vit strek.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...