Gå til innhold

Hvordan få best gaming ytelse til ca 10 tusen?

Anbefalte innlegg

Heii ^^

Jeg lurer på om jeg kan få lit hjelp til å velge en god gamer pc fra komplett, jeg vil helst at pc'en skal holde seg under 10 tusen (bare pc'en).

Jeg har sett lit på denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10238

Kabinett: Antec Nine Hundred sort miditower, Vindu i sidepanelet (Uten Stømforsyning)

Strømforsyning, (For GeForce 8/9-serien/SLI/CF anbefales minst 650W PSU): Corsair Powersupply 550W Bulk, black, ATX/EPS, 120mm fan, 4xSATA, SLI

Hovedkort 1333FSB: Asus P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16

Prosessorer: Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz, BOXED w/fan

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP

DDR2 minne (OBS! For full utnyttelse av 4gb minne eller mer kreves 64bit Vista): Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5, Kit w/two matched CM2X2048-6400 Dimm's

Harddisk: Samsung SpinPoint F1 640GB SATA2 16MB 7200RPM

Optisk leser/brenner, Blu-Ray: Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7200S, 20x, SATA, Black, bulk

Ekstra Lydkort: Creative SB X-Fi XtremeGamer ,PCI, Retail

Operativsystem 64-bit: Microsoft Windows Vista Prem Norsk SP1,OEM,DVD,64 @@ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331584 @@

Jeg vet at det er en del for mye, men jeg trenger hjelp til å velge hva jeg skal kutte ned på osv. til å få prisen rundt 10 tusen.

PS.

Det skal bli en gamer pc ;)

Så hvis du vet noe vær så snill å post inn her :O

Mvh

Dicorn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du bygge den selv?

siden du har satt sånn oppsett. Fordi dicorn vil ikke bygge selv han har ingen erfaring med det. Mange tar 512mb skjermkort isteden for 2gb. For å ære ærlig så har jeg aldri hatt en pc som jeg kan game på bortsett fra cs 1.6 og gta sa. Syntes du/dere det er litt exstremt og gå fra 256mb til 2gb skjermkort? eller bare logisk fordi da varer det mye lengre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...