Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det var en jævlig god suksess med de forrige "Spille GeoW" trådene (Her og her) Det blir nok ikke noe mindre aktivitet denne gangen, så vi trenger en tråd her hvor vi kan snakke. Jeg vil spesielt bemerke at alle er velkommen å joine, gammel eller ung. Forhåpentligvis klarer alle å oppføre seg Online? (Ser på den yngre garde) RULEZ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor In this post I will lay down some rules. 1. Post your Gamertag, goddamit! 2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them! 3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort. And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS! 4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play. How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know? GMRTGZ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal vise dere en fin måte å poste gamertaggen deres på: Gå inn på MyGamercard.net og skriv inn Gamertaggen deres i øverste rute. Da får dere ett fint lite bilde dere kan plassere her i tråden. Litt lettere å se gamertaggen til hverandre på denne måten. Man kan også velge forskjellige utseende til bildene sine der, det ligger under "Select Theme" Update by drugiS for de som ikke henger med: Skjønner ikke hvorfor så mange har problemer, kanskje Lakus har laget en klønete guide. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden, og trykke Generate gamercard code. Da får jeg http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag. [img=http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png] METATAG! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GAMERoNO GoW2Legg til denne gamertagen hvis du er norsk, har headset og spiller Gears of War 2 jevnlig. Når flere legger til denne, kan alle invitere hverandre til å spille fra vennelisten til denne gamertagen. Det blir koz. -Made by Lakus and drugiS Endret 13. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Må spille igjennom SP med en kompis, så blir det nok online! Bare å legge meg til, har ikke fått spillet enda men har det vel innen uka er omme! Legg til vår kjære Lakus også! Endret 8. november 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg har heller ikke spillet før det er ute. Endret 2. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Etter å ha fullført spillet i co-op så er jeg nok klar for action! Endret 2. november 2008 av Chrissj Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Blir nok å runde spillet med en kompis og en kasse øl i helgen, men skulle jeg være så heldig å få spillet på torsdag blir jeg å finne live store deler av dagen Endret 2. november 2008 av Fettgnomen Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) ups, måtte vist legge inn bilde stæsj blir å spille online hele helgen Endret 2. november 2008 av mtnine FURY Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skal først runde spillet med en kompis over Live, deretter blir jeg nok online mye fremover. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Prøvd å legge til deg før, jeg, Laland, men vennelisten din var full. Endret 2. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skal kjøpe spillet når det kommer ut. Blir vell mest SP på meg den første stunden, men går over til MP når jeg har rundet det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hello! BanAnus fra Team Chrissj her! Jeg er absolutt med! Får spillet dagen før eller på Fredag. Dem som vil være med på COOP er velkommen! Vi sees på planeten Sera Endret 2. november 2008 av Bare Ban Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøvd å legge til deg før, jeg, Laland, men vennelisten din var full. Gief 2 mins; skal finne noen prematurelle 14åringer ifra statene som skal bort! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Godt å føle seg verdsatt Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøvd å legge til deg før, jeg, Laland, men vennelisten din var full. Gief 2 mins; skal finne noen prematurelle 14åringer ifra statene som skal bort! Jeg prøver å legge deg til jeg og da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Fire ledige plasser før jeg begynner å godta folk! Hurry! (Shait, 93 norske på lista nå.. Hater å fjerne nordmenn!) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) EDIT: Får det ikke helt til.. Hvordan får jeg gamercardet hit? Trenger bare å få den vist. Isåfall, mitt gamercard er Atsjonas, kommer til å spille nærmest hele helgen, ha fri en uke, også en laang uke forran meg:P Endret 3. november 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 GT: MayheM FoE Spiller online hver dag på gow 2 nå. Så bare til å adde meg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sign me up Scotty! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå