nagina Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) (link til wow support > http://eu.blizzard.com/support/article.xml?articleId=20146 ) Denne driten popper opp hvergang jeg starter WOW, har ikke sett dette før i dag, noen som har fått det samme? I såfall, hvordan fjerner jeg det? Har prøvd: -Spyware doctor (fant men kunne ikke fjerne pga trial ) -Kaspersky anti virus 2009 (samme her, fant men wow finner trojanen fortsatt) -AVG (fant ikke noe) -Fix wareout (linken funker ikke) BLzzard anbefaler kaspersky og Fix Wareout, men ser ikke ut som det fjerner noe. Andre forslag?, ønsker spesielt svar fra folk som har vært borti i dette så jeg slipper å teste 100 forskjellige drit, lese 100 forskjellige forums og tips&tricks. Endret 2. november 2008 av nagina Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan ikke hjelpe deg med å få trojanen fjernet, men hvis du ikke allerede har gjort det så ville jeg ha bytte passord på WoW-kontoen ASAP! Da helst fra en annen maskin som ikke er infisert. I tilfelle det er noe password-sniffing i den trojanen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Har ikke logget på siden jeg fikk denne så burde gå greti uten å skifte passord tenker jeg? men hvem vet, tar sjansen på det. Har ennå ikke lykket med å få dette fjernet, 5 timer har jeg brukt på installasjon og faenskap men ingen god løsning på dette ennå. *jobbe videre* =) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, det er ikke Rickroll, men en video. Vet ikke om den hjelper, har ikke sett den selv. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 LØST! http://www.superantispyware.com/downloadfi...ANTISPYWAREFREE Free edition vel og merke! Tråden kan stenges Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nitro happy. starta med wow igjen nå? OnTopic: Var det keylogger du hadde fått? Har mistanke om at det fortsatt ligger en keylogger på min PC, men har vært for lat til å prøve å fjerne, er det programmet der noe å satse på da? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Gratis og lettvindt og fjernet det jeg ville ha bort Andre progz måtte registeres og kjøpes om man ville fjerne trojan/virus man hadde funnet. Starta med wow ja, eller har tjuvspilt en stund nå =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå