tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Nok et slitent bilde fra Øst-Tyskland; det er tydelig at tagging er et internasjonalt problem. 1/400s, f/5.6, ISO 400, 17mm Canon EOS 30D m /17-70mm f/2.8-4.5 Tom edit: tagging, ikke grafitti ... Endret 2. november 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Tysk tagging. Grafitti er kunst og det der er så absolutt ikke det der . Endret 2. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Tysk tagging. Grafitti er kunst og det der er så absolutt ikke det . Selbstverstandlich. Vil fikse det; men synes du noe om selve bildet? Tom Lenke til kommentar
akle Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Liker bildet. Det gir en stemning, ikke sikker på hva jeg skall kalle den. Det virker som om ikke alle vinklene er 90*. Liker den effekten, samme om det er effekt eller virkelig. Ellers liker jeg fargene, strømledningene var stilige. Synes gennerelt du er veldig flinkt til og ta bilder rett på vegger slik. Lenke til kommentar
Eikehaugen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Elsket fargene på dette bildet! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Fint bilde, jeg synes det formidler inntrykket jeg har av østblokkland generelt.. Jena høres også kjent ut..? Edit: Jena Tessar. Objektivet på Rolleiflexen. Og byen det ble produsert i, eller noe slikt.. ^^ Endret 3. november 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det er ikke fra Jena, men Schwerin, så det er vel en som heter Jena som elsker FCC eller noe slikt Tom Lenke til kommentar
sonybe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Likte bilde ditt,du har fått frem den grå hverdagen i en slitt bygård,(men jena er ikke det en øst tysk fotball klubb) Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 fint bilde, får en følelse av hvordan stemningen er. Lenke til kommentar
emero Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er mulig det er min smak som er sær,men et bilde av en vegg gir meg fullstendig Nada. Du er en dyktig fotograf,Tom, så jeg skulle gjerne sett noe mer spennende fra deg. For ærlig? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Det er mulig det er min smak som er sær,men et bilde av en vegg gir meg fullstendig Nada. Du er en dyktig fotograf,Tom, så jeg skulle gjerne sett noe mer spennende fra deg. For ærlig? Neida, fin og ærlig kritikk dette. Vi har forskjellig smak; og det er greit å få høre at mine ting ikke passer alle. Tom Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) feilpost.... Endret 5. november 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå