Insomniatic Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Lignende leker: Øyet. Penis. Nesa. Hælen. Så nå skal du skrive med albuen For de som ikke vet hva en albue er: Dette er vel mye enklere enn de andre trådene, hvis du ikke har veldig små taster/litt stor albue... Da begynner jeg... Latteerkmongeen Caps lock for å få stor forbokstav... Man kan jo bruke begge albuene også da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 L4r5 ^^Får jeg belønning nå? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) L4r5 ^^Får jeg belønning nå? Nei Endret 1. november 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) edpø Har deltatt i alle disse "skriv navnet ditt med..." trådene. Like vanskelig hver gang EDIT!! Ikke med penis. Fysj!! Endret 1. november 2008 av dePt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Yay, en "skriv nicket med x"-tråd som ikke er stengt! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og da stenger vi alle disse "Skriv nicket ditt med x"-trådene, da Lekeplassens førsteside er i ferd med å flomme over av dem. LITT kvalitet kan vi vel ha på trådene her inne også? Eventuelt kan en eller annen lage en tråd der man skal skrive nicket sitt med diverse kroppsdeler, for eksempel liste opp aktuelle kroppsdeler i første innlegg, også kan deltakerne komme med forslag underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg