Hrodebert Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Satyricon - The Age Of Nero! Hva synes du? The Age Of Nero som kommer mandag er det syvende studioalbumet til det norske Black metal–bandet Satyricon. Noen som har hørt? Undertegnede skal høre senere i kveld. I forbindelse med sitt nye album legger også Satyricon ut på en eksklusiv promoturne i noen få utvalgte byer. Tror dere dette kan måle seg med tidligere utgivelser? Og hvor mange liker egentlig Satyricon her? We have completed the new album "The Age Of Nero" in its entirety and we are very very proud of it! The release date is 3 November and will be followed by a full European headlining tour opening in Stavanger, Norway 12 November and ending in Hamburg, Germany 20 December. Check out all the dates here. A few more shows will be added soon. Opening act on the tour is Evile(UK) and the direct support act will be added soon. - www.satyricon.no/news CD #1 - 01.Commando - 04:29 02.The Wolfpack - 04:05 03.Black Crown on A Tombstone - 03:53 04.Die by My Hand - 07:08 05.My Skin is Cold - 05:16 06.The Sign of the Trident - 06:58 07.Last Man Standing - 03:40 08.Den Siste - 07:25 CD #2 (kun på "special edition") - 01.My Skin is Cold (Ep Version) - 05:07 02.Live Through Me (Live) - 05:12 03.Existential Fear-Questions (Live) - 06:01 04.Repined Bastard Nation (Live) - 05:49 05.Mother North (Live) - 09:06 06.The Pentagram Burns (Radio Edit) - 04:03 07.Last Man Standing (Guitar Wall Mix) - 03:38 08.Den Siste (Analog Mix) - 07:22 Endret 11. november 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) --feilpost-- Endret 1. november 2008 av plukkfisk Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 «det norske Black metal–bandet Satyricon» hehe forrige plata var jo enda verre enn noe annet de har laget, så fortsetter de i samme stil bør jo denne være morsom. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hørt et klipp fra en av sangene, og det var helt jævelig! Synes egentlig Satyricon har har vært bajs. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har hørt gjennom skiva og den er som forventet, et eneste langt gjesp. Simple og uinspirerte riff, veldig mye kjedelig midtempo, "fengende" låter som bare ender opp med å være stusselige og uengasjerende. For all del, Satyr gjør det han selv vil, all respekt for det. Bandet har noen monsterskiver på samvittigheten. De har dog styrt inn på en kurs som ikke interesserer meg, og pila har pekt nedover siden Rebel Extravaganza. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Har hørt gjennom skiva og den er som forventet, et eneste langt gjesp. Simple og uinspirerte riff, veldig mye kjedelig midtempo, "fengende" låter som bare ender opp med å være stusselige og uengasjerende. Har hørt på noen av låtene og må si de er utrolig monotone! Noen enige? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har hørt ca halve plata og det var rimelig monotont ja. Ikke noe å rope hip hurra for heller. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sjekk ut låtene selv: 01 Commando 02 The Wolfpack 03 Black Crow On A Tombstone 04 Die By My Hand 05 My Skin Is Cold 06 The Sign of the Trident 07 Last Man Standing 08 Den siste En blandet, hovedsaklig negativ opplevelse. Et par av låtene, som Black Crow og The Wolfpack, er gode, seige låter. Resten av albumet er en sump av kjedelig, midtempo "blackened" rock. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Nå har jeg hørt litt sjøl også, og det er jævlig kjedelig... Kanskje bonus disken er bedre? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skal gå til innkjøp av special editon når jeg får penger. Gadd ikke å kjøpe KING men har tro på denne plata. Dra til helvette bmwannabeeeeeeeees Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tviler på at albumet kan måle seg med deres tidligere utgivelser. Now, Diabolical var ganske nedtur synes nå jeg. Dette virker som er i samme stilen, desverre Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nemesis Divina var jævlig bra. Spesielt låta Mother North. Etter den gikk de på bærtur i nedturdalen. Men er det noe å anbefale? Jeg liker black metal som faen men Satyricon har skuffet mange ganger med kjedelige ''rolige black'' metal låter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ikkje noe kjøp denne plata her, synn at det har gått slik med satyricon :/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, den helt jævlig, vanligvis er det bra, men ikke her! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg synes denna skiva var grei nok.. bedre enn Now, diabolical men langt fra det best dem har gitt ut! Venter på at Norwegian limited edition boxen skal komma i posten nå! Noen som har den og vet hva som er i den? Var på forhåndslytting i hamar og det hørtes ganske greit ut der.. fikk prata en del med Frost og. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg må si jeg fikk latterkrampe når jeg leste tittelen: "Black crow on a tombstone" det er jo en parodi på black metal. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Noen vil si at hele plata er en parodi! Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Så Satyr i går Han var i spektrum når Slipknot spilte Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Å hvordan var opplevelsen? Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Joda, kjente han igjen bakfra pga sleiken. Så han i "pausen" mellom Machine Head og Slipknot. Er ikke sikker på om han stakk eller om han faktisk så Slipknot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå