Gå til innhold

Chattetråd for fotballtards


Giallorossi

Anbefalte innlegg

Føler vi trenger en slik tråd, hvor alle tards kan poste om alt og ingenting, men hovedsaklig om Fotball, Fylleturer og alt annet shitt skal postet her ;)

 

Poster som Roma-suger blir slettet umiddelbart, vi vet alle svare på dette :!:

 

Har dere et bedre forslag til emnetittel - fyr laus.

 

 

Håper jeg har plassert denne tråden riktig, eller så kan Mods'a (A.k.a Alastor) flytte tråden ;)

 

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Føler vi trenger en slik tråd, hvor alle tards kan poste om alt og ingenting, men hovedsaklig om Fotball, Fylleturer og alt annet shitt skal postet her ;)

 

Poster som Roma-suger blir slettet umiddelbart, vi vet alle svare på dette :!:

 

Har dere et bedre forslag til emnetittel - fyr laus.

 

 

Håper jeg har plassert denne tråden riktig, eller så kan Mods'a (A.k.a Alastor) flytte tråden ;)

 

Fotball, øl og damer.

Lenke til kommentar
Denne tråden kommer til å bli stengt i løpet av få minutter fordi det er allerede en 'off topic' -tråd i fotballforumet: Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!.

Hva er det du ikke forstår i emnetittelen: "prat om fotball, fotball og fotball!" :p

 

Det er en annen tråd, men tråden min er kanskje feilplassert - Men Mods'a kan bare flytte den ;)

Lenke til kommentar
Enda verre! Du kaller vel ikke deg selv "tard"? :p

 

Hva er feil med denne tråden? Bør ligge i fotballdelen, akkurat som FM ikke bør ligge i spilldelen.

Hva annet skal jeg kalle meg? Jeg vil ikke være en eller annen vanlig fyr - noe jeg forhåpentligvis har fått til. :p

 

Postet riktig eller ei, det bedømmer Mod når han (Eller hu) kommer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...