Gå til innhold

Anbefaling av dritskumle grøssere

Ziera

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet det finnes ander tråder om skumle filmer. Men de sklir til stadig ut.

Jeg er ute etter filmer som skremmer dritten ut av deg, enten at du skvetter som faen hele tiden (ala "grude"), eller filmer som "the ring".

Jeg er ikke ute etter gørr filmer som hostel, de har sin underholdningsverdi, men er da ikke skumle bare ekle.

Jeg vil ha filmer hvor man så vidt tør å se på, hvor man konstant gjemmer seg under dyna! Tør man ikke gå ut i mørket eller ta seg en tur på hytta de neste dagene er det bare et pluss..

Jeg ser helst at filmen er blitt sett i voksen alder. Er mange filmer man syntes var skumle når man var 14 men ikke når man er voksen.

Noen som kan hjelpe meg?

PS: Jeg vil helst ikke ha en diskusjon om hufsa:P

Endret av ad.pro.pl.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
poltergeist? den er bra. husk å se den fra 1882. er ikke så ille i hd kvalitet.

det kommer øyeblikk der du skvett som faen hvis du har god bass og suround annlegg og lyden nesten på fult:p

Jøss, 1882? Trodde ikke de hadde skrekkfilm på den tiden :tease:

On topic: Shutter (originalversjon), Ringu, The Shining og The Blair Witch Project. Den skumleste filmen i verden er selvsagt Tales of Terror, men jeg vet ikke helt om du får tak i den, siden den er ganske skjelden. [rec] burde du også sjekke ut, selv om jeg ikke har sett den enda... De fleste sier den er bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...