UrgeLoL Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 IGN 9.5 9.0 Presentation A continuation of the launch title franchise, Resistance 2 continues the battle against the Chimera. Lack of a narrator does hamper some of the cohesiveness of the game, however. 9.0 Graphics Resistance 2 does have some weird technical and visual glitches, but the sheer number of enemies onscreen at once adds to the feeling of a massive battle for humanity. 9.0 Sound Otherworldly sounds coupled with great voice acting and ambient effects heighten the action of the game. 9.5 Gameplay Single player is a great experience with an epic scale to the campaign, but adding co-op and competitive play within the game only serves to augment the overall gameplay. 9.5 Lasting Appeal A fast paced 10 hour single player campaign with multiple unlockables and difficulty levels are matched with extra multiplayer modes, gameplay options and community features. Review Video Review Anbefaler dere å se videoreviewen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Må si jeg faktisk ble litt overrasket over scoren, men IGN ga vell Resistance veldig bra også. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 weird technical and visual glitches Høres ikke helt lovende ut Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Faktisk litt overrasket over at det fikk såpass høyt! Det er selvfølgelig positivt, men jeg må nok en gang utsette et toppspill til neste år. For en spillhøst!!!! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ser helt sykt bra ut dette! Jaja, som om det ikke var nok uspilte kvalitetsspill i samlingen allerede. Hvordan i alle dager skal jeg få tid til å studere? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Må si jeg faktisk ble litt overrasket over scoren, men IGN ga vell Resistance veldig bra også. Det fikk 9.1. Som var en ganske normal score, da snittet på GameRankings er 87 av 100. Og nei, GameReactor's 6 av 10 er ikke akkurat noe jeg tar seriøst. Endret 28. oktober 2008 av Only Chaos Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Wow, nå ble jeg faktisk ganske overrasket! Litt av en spillhøst, ja. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Resistance: FoM var jo kjempegøy, da. Grafikken var så som så, men gameplayet var konge. Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Denne spillhøsten er bare helt vill! Går hardt utover økonomien gitt. Passer svært dårlig med EU-kontroll av bilen, julehandel og studielån akkurat nå! Men pytt sann...prioriteringssak. Blir vel et par sokker til hele hurven til jul! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Good shit. Har bestilt Collector's Edition fra en eBay butikk. Havnet på prisen jeg måtte ha betalt for en vanlig versjon her til lands. Endret 28. oktober 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det så at Collector's Edition ikke vil komme til Norge? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Er det så at Collector's Edition ikke vil komme til Norge? Jupp, slippes kun i US. Jeg bestilte den herifra for de som er interessert. Endret 28. oktober 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er det så at Collector's Edition ikke vil komme til Norge? Jupp, slippes kun i US. Jeg bestilte den herifra for de som er interessert. Synd, ser ut som en stilig pakke. Har litt lyst på den figuren, men går heller for en vanlig versjon tenker jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Litt overasket eg også, men spillet må uansett vike for eit visst annet spill som kommer 7.November Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det skal veldige drastiske forbedringen fra FoM til at jeg er enige med karakteren IGN gir R2 her. FoM ble alt for gjennomsnittlig for meg. Men kjøp blir det nok alikevell, etterhvert.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fikk høyere enn jeg hadde trodd, så Insomniac må ha gjort noe rett denne ganga som manglet forige gang Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dette er jo lovende, kommer nok til å kjøpe dette spillet. Både SP og MP virker godt utført, og coop er deilig. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Forrige spill var rusha for å nå launch. De hadde hardt press på seg for å få et FPS-spill med bra online-muligheter, så det er ikke noen bombe for meg at dette ble bedre for jeg visste insomniac kunne bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gameplayer gir det 9.0 Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har bare eneren jeg ass. Fikk låne det akkurat så har bare spilt det noen timer. 40 stk multiplayer :!: Blaster som h... Damn loco game! Det var bra til å ikke klikke med masse lagg. Heavy killing. Så da må jo res2 være gull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå