moldespurven Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hei og velkommen til tråden om den verdenskjente fifa 09 klubben gamerno:P Her vil resultater komme her vil andre viktige nyheter komme bli med å følg oss til toppen, vi trenger fans:P Endret 3. november 2008 av moldespurven Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, jeg er gjerne med på dette =) Ble dessverre medlem av gamerdotno sin klubb, da de andre medlemme begynte å forsvinne. Så er veldig klar for en klubb med en liten stamme med aktive spillere =) psn: lilleru Lenke til kommentar
Diogosan86 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 ja kunne godt tenkte meg å være med!! høres veldig interesankt ut!! om det er no muligheter så!! Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 ja kunne godt tenkte meg å være med!! høres veldig interesankt ut!! om det er no muligheter så!! bra at 2 har visst sin interesse alt, ledige plasser 3. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Jeg kan fortelle litt om mine erfaringer som ny-klubb-starter, i håp om at det kan hjelpe dere litt på veien. Jeg har vært utrolig heldig med de jeg har på laget til dags dato. Har vært nødvendig å foreta noen utskiftninger under veis, men det er sånn som må til for å få best resultat. Det viktigste er folk som spiller regelmessig. Skills, dyktighet og samspill kommer etter hvert. Laget med stor L (fra nå av LmsL) har vært så heldig at de fleste vi har knyttet til oss har hatt erfaring. Men nå ser vi at også de som var ganske fersk når de startet på laget har tatt syvmilssteg når det kommer til samspill og generelle ferdigheter. Stemning internt i laget - alt å si. Folk må tørre å gjøre feil. Folk må få lov til å prøve seg innimellom. Folk må få lov til å gi beskjed, men da selvsagt på en høflig måte. Utdriting og skarp ikke-konstruktiv kritikk ødelegger hele lag innenifra. Her har trådstarter et ansvar som moderator i klubben for å holde tonen god, og luke ut de spillerne som sprer dårlig stemning. Den dagen FIFA ikke er gøy lenger, da kan dere finne noe annet å gjøre. Gøy, gøy og mer gøy. Det er det FIFA handler om. Ellers så er MSN gull verdt. Samtaler før, under og etter kamper vinner rett og slett kamper. Ønsker dere lykke til med laget, og håper at vi møtes en gang på veien Endret 28. oktober 2008 av monzilla Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Eg er med. PSN:LunaticFanatic Endret 28. oktober 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kan fortelle litt om mine erfaringer som ny-klubb-starter, i håp om at det kan hjelpe dere litt på veien. Jeg har vært utrolig heldig med de jeg har på laget til dags dato. Har vært nødvendig å foreta noen utskiftninger under veis, men det er sånn som må til for å få best resultat. Det viktigste er folk som spiller regelmessig. Skills, dyktighet og samspill kommer etter hvert. Laget med stor L (fra nå av LmsL) har vært så heldig at de fleste vi har knyttet til oss har hatt erfaring. Men nå ser vi at også de som var ganske fersk når de startet på laget har tatt syvmilssteg når det kommer til samspill og generelle ferdigheter. Stemning internt i laget - alt å si. Folk må tørre å gjøre feil. Folk må få lov til å prøve seg innimellom. Folk må få lov til å gi beskjed, men da selvsagt på en høflig måte. Utdriting og skarp ikke-konstruktiv kritikk ødelegger hele lag innenifra. Her har trådstarter et ansvar som moderator i klubben for å holde tonen god, og luke ut de spillerne som sprer dårlig stemning. Den dagen FIFA ikke er gøy lenger, da kan dere finne noe annet å gjøre. Gøy, gøy og mer gøy. Det er det FIFA handler om. Ellers så er MSN gull verdt. Samtaler før, under og etter kamper vinner rett og slett kamper. Ønsker dere lykke til med laget, og håper at vi møtes en gang på veien hehe skal ta med meg rådene dine, selv om det meste nesten sier seg selv som godt miljø i klubben osv er alfaomega, men i et demokrti skal så klart folk få si sine menninger ja du har vert heldig med spilerne du fikk med deg men du har jo også vert en god leder som har fått spillerne til å bli samspillt osv:D Lenke til kommentar
Diogosan86 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg også!! psn: Diogosan86 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Ingen andre? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 bra at enda en har blitt med ledige plasser: 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Eg er med. PSN:LunaticFanatic Du har talt med meg ? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Eg er med. PSN:LunaticFanatic Du har talt med meg ? jaja jeg, lilleru, diegosan, du(Angels Eye er med ) altså 4/6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Flottings. Da er vi snart full da Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 ja håpper vi er full i morgen selv om jeg ikke får spillt før på Torsdag så er det greit å fått blitt enige om hvilket lag vi skal vere osv:D Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jess. Regner med det ikke er problem for deg at vi andre spiller når du eller andre evt ikke kan? Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Jess. Regner med det ikke er problem for deg at vi andre spiller når du eller andre evt ikke kan? så klart ikke:D tenkte bare å si i fra:D Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Fine greier. Håper vi får til noe bra da... Lenke til kommentar
Diogosan86 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 det er fett fett...har dere spilt mye ps3 fra før eller?? Lenke til kommentar
Diogosan86 Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Eg er med. PSN:LunaticFanatic Du har talt med meg ? jaja jeg, lilleru, diegosan, du(Angels Eye er med ) altså 4/6 det er diOgosan hehe Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Eg er med. PSN:LunaticFanatic Du har talt med meg ? jaja jeg, lilleru, diegosan, du(Angels Eye er med ) altså 4/6 det er diOgosan hehe hehe ops skrivefeil der gitt:D spillt mye ps3 nei, spillt mye fifa 09 nei spillt mye fifa fra 99 kom ut på ps 1 ja:D aldro møtt en som slår meg.... enda men det kommer nok til å skje på nettet med ps3:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg