Gå til innhold

GODT stereosystem for data


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter et meget bra stereosystem til MacBooken min. 2.1 eller 2.0. Må kunne kobles rett i lydlinja på macbooken, uten noen form for mellomforsterker, uten å ha den rimelig flate lyden til de fleste PC-system. Kan aktive stereohøytalere kobles rett i macen uten noen form for mellomledd f.eks?

 

Har ikke bestemt meg for prisområde, da jeg ikke aner noe om hva en må gi for akseptabel lyd i dette området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hatt litt trøbbel med de før, så det unngås helst.

 

Har sett litt på D'feldt sine AudioEngine 5: https://prisguiden.no/product.php?productId=83212

Erfaringer med disse? Vanskelig å finne noe på nettet, annet enn en. Den nevnte god lyd, men at det savnes en sub, noe som jo kan skaffes i ettertid (Har forsåvidt en nå, til et eller annet Creative-annlegg)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et par av disse og synes lyden er helt fantastisk. Kan overhodet ikke sammenlignes med "vanlige" 2.1-system fra creative/logitech etc. De er uten sub men har alikevel veldig god bass. Bassen er presis og har god punch, og er ikke brumlete og bråkete som i mange 2.1-høyttalersett.

 

De er faktisk de beste PC-høyttalerne jeg noensinne har hørt, og lyder til og med bedre enn flere "hi-fi"-anlegg jeg har hørt på.

 

Edit: Fine produktanmeldelser også på de.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...