Aloeman Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som har noen gode tips til gratis sider hvor man lett kommer i kontakt med folk? Noen gode chatte-sider der det ikke kun er fjortiser? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Spørs jo helt hva man er ute etter, match.com og sukker.no høres jo bra ut, har ingen kjennskap til noen av disse.. ellers kan jeg jo anbefale nettby.no hvis du er av det yngre kaliber. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har hørt ryker om at byen er et bra sted, gå dit å slå deg løs, har du noen gang tenkt på at det verste som kan skje er å få et nei? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) OK THANKS Mr. Positive Endret 25. oktober 2008 av Skugga Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 OK THANKS Mr. Positive Haha, stygg skrivefeil av meg der ser jeg Må nesten fikse den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ulempen med sukker.no er at det først virker gratis, men for å få tilgang til essensielle funksjoner, må du betale. Se på det som å kjøpe en bil, hvor bremser og bilbelter og slikt er ekstrautstyr. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sukker.no! Grunnen til at jeg smiler litt ekstra hvertfall. Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 ....fordi du har funnet kjæresten din der? Lenke til kommentar
Gjest ....sommerfugler i magen.... Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil også anbefale å prøve Sukker.no Du får en masse spørsmål du blandt annet scorer høyt og lavt på som passer din personlighet og en hel mer. Så vil søkemotoren finne folk som noenlunde for eksempel har svart i nærheten av det du har svart og lignende. Jeg har funnet folk som har hatt matchpoeng 97, som betyr at vi har mange like svar Sukker.no arrangerer også singelfester og littforskjellig slike ting. Har truffet 2 forskjellige nå. Han ene var ikke kjemien der med, men utrolig trivelig kar. Han andre jeg treffer nå..... blir det spennende å se på...hva som skjer! Er kommet til der hvor man kan dulte tøysete borti hverandre og småflørte litt, så jeg tror nok det kanskje fort kan bli noe her Venter i spenning..... sommerfugler i magen ihvertfall Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ....fordi du har funnet kjæresten din der? Korrekt! Lenke til kommentar
christianb Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ulempen med sukker.no er at det først virker gratis, men for å få tilgang til essensielle funksjoner, må du betale. Det er ikke sant. Sukker er ei av få sider du faktisk kan bruke uten å betale noe. Riktignok kan du ikke bruke forumet om du ikke har betalt, men hva skal man med det når man har diskusjon.no? Jeg har testet ut alle (?) de største dating-sidene, og funnet ut at det egentlig bare er Sukker som fungerer. Match, Q500, Be2 og Møteplassen gir inntrykk av at de er gratis før du registrerer deg (noe som forøvrig er veldig sleipt og burde vært forbudt). Først etter at du har registrert deg får du vite at det koster noe, og hvor mye det koster. Det ligger på ca. 300 per måned. De som ikke betaler kan egentlig ikke gjøre noe der. Den eneste kommunikasjonen som godtas er kommunikasjon mellom betalende medlemmer. Sukker har et helt annet og mye bedre konsept. For det første så er prisen for Sukker-medlemskap bare ca. en tredel av det de andre koster. I tillegg har Sukker den fantastiske egenskapen at de som betaler kan kontakte ALLE som er registrert. Derfor er det nyttig å registrere seg på Sukker selv om du ikke vil betale. For du kan allikevel kontakte dem som har betalt. Jeg liker også veldig godt de tekniske løsningene til Sukker. På Match/Q500/Be2/Møteplassen må du bruke vriene søkefunksjoner på å bla deg gjennom uendelige profillister. På Sukker derimot, får du automatisk en oversikt over dem du passer best sammen på. Hele nettstedet er bygd opp rundt denne oversikten, så den er veldig godt gjennomført. I tillegg kommer jo det at Sukker også arrangerer mange fester og turer, og at nesten alle skryter av Sukker. Har egentlig ikke sett noen som skryter av andre datingsider enn Sukker. På Q500 var f.eks. kritikken fra brukerne så sterk at administratorne valgte å ta vekk forumet for å slippe unna kritikken... Endret 2. november 2008 av christianb Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) fa** i helv***.. Er det i det hele tatt mulig for ikke-betalende brukere å ta kontakt med hverandre (utveksle mail e.l)? edit: på sukker.no Endret 3. januar 2010 av Cheap Lenke til kommentar
christianb Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 fa** i helv***.. Er det i det hele tatt mulig for ikke-betalende brukere å ta kontakt med hverandre (utveksle mail e.l)? edit: på sukker.no Nei, det er ikke mulig. For å kunne sende mail må enten sender eller mottaker ha betalt. Men det er allikevel mye bedre enn de andre sidene, der kreves det at både sender og mottaker har betalt. Lenke til kommentar
Gjest Janne Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Norgesdate.no er gratis og fungerer utmerket. Seriøst og null spam. Lenke til kommentar
Jakestylez Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg bruker date-line, mange gode funksjoner og så er den Gratis Lenke til kommentar
Gjest chibaby105 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 am loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for youam loving caring here for you Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg fortsetter å sverge til OKCupid. Lenke til kommentar
MortenCH Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Det har faktisk kommet en ny side nå som heter www.skandejt.com, helt nystartet men den er siden som har flest gratis-tjenester i norden. Det som koster er Gull medlemskap og det innebærer tilgang til videochat, direkte med andre brukere. Sende post, flirts, chat og mange fler funksjoner er gratis. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Norgesdate.no er gratis og fungerer utmerket. Seriøst og null spam. Norgesdate er fullt av fake profiler / luksushorer Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Decate er gratis, men det er vel i seg selv ikke en sjekkeside - mer en sosial nettside. Om du er jente, så kan det være slitsomt å ha profil på decate, da mannfolk spammer veldig ofte (tror det er en god del flere menn enn kvinnfolk der inne). Men for de som ikke vil betale, så er Decate et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå