Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

få penisen til å vokse fortere?


Gjest Lawl?

Anbefalte innlegg

hei :p, jeg bare lurte på om noen av dere vet hvordan man kan få hormonproduksjonen (penisen) til å kjappe seg litt?

noen dere spiser drikker? noen faste rutiner dere holder dere til?

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spis 1 fedd hvitløk 3 ganger daglig. Funker som faaen. Jeg fikk 5 cm ekstra på bare 2 måneder

Det gjorde jeg også, men pass på å sprute sitronsaft i øynene mens du spiser hvitløken, da vil du se resultatene mye fortere.

 

Er det sånn at jeg burde skrive her at jeg tuller, for hvis trådstarter skulle finne på å gjøre noe sånt og mister synet, kan jeg holdes ansvarlig?

Endret av -drugiS-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
spis 1 fedd hvitløk 3 ganger daglig. Funker som faaen. Jeg fikk 5 cm ekstra på bare 2 måneder

Det gjorde jeg også, men pass på å sprute sitronsaft i øynene mens du spiser hvitløken, da vil du se resultatene mye fortere.

 

Er det sånn at jeg burde skrive her at jeg tuller, for hvis trådstarter skulle finne på å gjøre noe sånt og mister synet, kan jeg holdes ansvarlig?

Slapp av :) . Man mister ikke øyet av litt sitronsaft i øyet,

 

 

 

jeg gjorde i hvert fall ikke det.

 

 

Lenke til kommentar

jøye da...

men man kan faktisk strekke nesten alle kroppsdeler, sikkert sett noe på skolen om negere og stammefolk som strekker øreflipper og lepper til store fat...

jeje http://www.dinside.no/php/art.php?id=349672 studer selv

man får kjøpt innrettninger som strekker lemmet til noen centi mer, den blir og tykkere av det, fordi strekking deler celler og da blir den og tykkere

men huff... funker den ikke som den er da ?

Lenke til kommentar

Det finnes et eget stort miljø med mange norske deltakere som går på dette med penisforstørrelse via tøyeøvelser og muskeltrening og slikt. Det skal vist være mulig å oppnå en viss forstørrelse hvis man investerer månedsvis med hardtrening etter deres anbefalte programmer men det har jo ingen ting med det trådstarter etterspør. Han ønsker å fremprovosere kunstig fortgang i kjønnsmodningen ved hjelp av endring i matvanene noe som ikke er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...