Galiano :) Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Trådregler: Jeg vil helst at alle som velger å delta i denne tråden, ser filmene. Flere som er enig i teoriene i disse filmene? Endret 14. november 2008 av JCRacing650 Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 er det den teorien om at kristendommen og diverse andre religioner stammer fra solguden Horus? virker ikke så usannsynlig. men nå har jeg bare sett dette i små youtube utdrag fra filmen, så jeg kan ikke si så mye mer om filmen. Lenke til kommentar
Takethebluepill Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er kresen på konspirasjonsteorier. Og det at Religion, TWB, 11.september og presidenten er en av mange operasjoner på vei til verdensherredømme? Hallo? That Can't be right.. det hele er en samling idioti basert på selektiv fakta, for å få oss til å tru akkurat dette. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Enig. Organisert kriminalitet eksisterer ikke. 1 Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Zeitgeist er full av løgner og faktafeil. Sorry. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan dere begrunne svarene deres? Jeg støtter Zeitgeist, Loose Change 2nd og Improbable collapse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kan dere begrunne svarene deres? Jeg støtter Zeitgeist, Loose Change 2nd og Improbable collapse. Du kan vel begynne å lese her. Har ikke lest det selv, så jeg kan ikke si om det er kvalitet eller ikke. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Sett stort sett hele filmen og trodde først ganske godt på det helt til jeg leste motargumenter og sjekket kilder. Samme gjelder Da Vinci Koden... Endret 26. oktober 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kan dere begrunne svarene deres? Jeg støtter Zeitgeist, Loose Change 2nd og Improbable collapse. Anbefaler en liten kikk/lytt på det du finner om temaet hos Skeptoid, SGU og www.skepsis.no til å begynne med. Som en fotnote kan jeg nevne at siden jeg har bakgrunn som metallurgingeniør og har hatt en god del omgang med bl.a struktur/sikkerhetsingeniører så er det rett og slett trist å se hvor lett folk lar seg lure av diverse teorier om hvordan kollapsen av tårnene kunne skje. Konspirasjonsteoriene rundt WTC er så feil at det ikke er feil en gang, det er bortkastet å bruke ressurser på annet enn å bekjempe den virkelige årsaken; terrorisme. Endret 26. oktober 2008 av Jalla Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg støtter Zeitgeist, Loose Change 2nd og Improbable collapse. Da mangler du nok dessverre en del kunnskap. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 På hvilket grunnlag kan du si at jeg mangler kunnskap? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) At du ikker er opplyst nok til å se at 90% av det som presenteres i Zeitgeist, da spesiellt religionsdelen, er direkte misinformasjon. Spesiellt detaljene om legender i de andre religionene enn kristendommen. Den er ment på dumme vestlige folk som ikke vet nok om omverden til å innse at det er totalt BS. Ta bare en titt her: http://www.conspiracyscience.com/articles/zeitgeist/ - i motsetning til filmen kan denne siden sitere kilder for påstandene sine. Endret 27. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) har ikke satt meg inn i det. flere vitner forteller om eksplosjoner nede i kjelleren av wtc, og det ene vitnet tok livet av seg i ettertid på en veldig suspekt måte. om jeg ikke tar feil. helt ærlig så skulle det ikke forundre meg om USA hadde gjort noe slikt. er alt i zeitgeist bare tull? Endret 29. oktober 2008 av IsaachElric Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 har ikke satt meg inn i det. flere vitner forteller om eksplosjoner nede i kjelleren av wtc, og det ene vitnet tok livet av seg i ettertid på en veldig suspekt måte. om jeg ikke tar feil. Du har ikke satt deg inn i det men kommer likvel med udokumenterte påstander? Det synes jeg er en litt snodig ting å gjøre. er alt i zeitgeist bare tull? Det har allerede blitt linket til en side (to ganger til og med) som tar for seg filmen grundig med kilder og det hele. Les den og gjør deg opp en mening på egenhånd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Omtrent det eneste jeg ikke er helt sikker på er om det var ett fly eller en missil som traff pentagon. Den videoen som blir linket til gir ikke meg personlig noen svar ettersom jeg ikke helt klarer å tyde det jeg ser. og det virker litt merkelig med de skadene som er på bygningen i etterkant... Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Omtrent det eneste jeg ikke er helt sikker på er om det var ett fly eller en missil som traff pentagon. Den videoen som blir linket til gir ikke meg personlig noen svar ettersom jeg ikke helt klarer å tyde det jeg ser. og det virker litt merkelig med de skadene som er på bygningen i etterkant... Godt over 100 vitner (som kan dokumenteres) så flyet: http://www.geocities.com/someguyyoudontknow33/witnesses.htm Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Omtrent det eneste jeg ikke er helt sikker på er om det var ett fly eller en missil som traff pentagon. Den videoen som blir linket til gir ikke meg personlig noen svar ettersom jeg ikke helt klarer å tyde det jeg ser. og det virker litt merkelig med de skadene som er på bygningen i etterkant... Godt over 100 vitner (som kan dokumenteres) så flyet: http://www.geocities.com/someguyyoudontknow33/witnesses.htm det vet du like godt som meg at de har blitt betalt for å si Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg er overbevist om at det var en missil/bombe som traff pentagon. Ja det synes jeg er soleklart! Et fly gjøre så liten skade? Vingene var ikke borti muren engang? Synes selv at det er rart... Vet ikke om jeg tørr og se filmen, vet ikke fryktelig mye om fremmende's kultur og religion. Og kan dermed lære feil. Som min engelsk lærer påstår/sa: Man skal aldri lage eksempler på feil (da i språk, seff), grunnet læring. Men uansett. Filmen kommer nå i bruddstykker hjem til meg. Etter at jeg har fått alle puslebitene skal jeg se den... Men skal forsikre meg at jeg ikke lærer noe feil. Edit: Det er Zeitgeist Addendum jeg nedlaster. En etterfølger som jeg forstår? Endret 31. oktober 2008 av Camrot OT er fjernet Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Takk Lord Grÿllwotth. Endelig et oppegående menneske, som skriver i tråden. Det er mistenkelig hvorfor de påstår at 12 tonn aluminium og titan forsvinne i en brann i Pentagon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå