Straffa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Etter noen timer spilt så kan jeg kommet med mitt førsteinntrykk av Fable 2. I det man kommer inn i spillet for første gang må man velge om du vil være en gutt eller ei jente. Derfra starter du en liten by som en guttunge/jenteunge. Det er en slags tutorial når du er liten og det er jo greit, de har laget det slik at man faktisk føler at man har begynt i spillet selv om du egentlig bare har opplæring. Det er når du først blir ungdom at selve spillet starter og man har plutselig en stor verden foran seg! Skal ikke røpe noe fra historien, men den er bra. Grafikken er detaljert og veldig bra. Kontrollene sitter og det er enkelt å manøvre helten din. Det er masse ting å gjøre for å tjene penger, søke ære og berømmelse eller en slem badass. Jeg har såvidt bare testet noe av det, men virker som mulighetene er nesten uendelige. Beste av alt er kanskje hunden din. Du føler at du aldri er alene som man kan fort føle seg i et SP RPG spill. Her har du med hunden og den kan du lære opp til å søke etter skatter, ta fiender, gjøre triks for å imponere noen og mye mere. Den er god og ha og man får en slags bånd mellom deg og den hunden faktisk! Den må man passe på gi mat, ris og ros og leke med, trøste den når den er redd osv. Har ikke testet co op ennå, men jeg satte fra "orbs friends" til "orbs everyone". Da kom det mange spillere og det føltes nesten ut som et MMO spill. Orbs er andre spillere og du ser de som lysende kuler på en måte. Det morsomme er at du kan snakke med hvem som helst som er i nærheten av deg uten å joine eller noe som helst. Ser du en annen spiller er det bare og si hei om du har et headset. Orbs har også et bilde i seg av gamertagen til spilleren. Herlig spill og gleder meg til å prøve ut mere Endret 22. oktober 2008 av Herakles Lenke til kommentar
worthy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Høres fantastisk gøy ut, tenker jeg får min kopi før helgen. Gleder meg som en unge allerede. Får vel styre med CoD: WaW betaen imens. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ja detet virker veldig bra! min collecters edition blir sendt i dag fra absoluttspill gleder meg veldig til og spille, virker som ventingen siden det ble annonsert er verdt det Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er lastetidene så grusomt lange som anmelderne skal ha det til? I så fall venter jeg til Xbox-oppdateringen før jeg kjøper spillet, slik at jeg kan innstallere det på harddisken og slippe unødvendige pauser. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er ikke release 24 oct da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kikket litt rundt på nettet nå, og jeg må si at jeg er litt skuffet over coop-delen, da gjesten ikke kan bruke sin egen character. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 over nett skal det vell gå, men ikkje lokalt. coop er egentli ikkje noe eg har tenkt over, blir nok singel player her, kansje tester coop men ikkje noe eg trenger. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kikket litt rundt på nettet nå, og jeg må si at jeg er litt skuffet over coop-delen, da gjesten ikke kan bruke sin egen character. Såvidt jeg har lest og sett i anmeldelsen på gamespot.com gjelder dette kun lokal co-op på 1 Xbox ? Når man spiller over nett kan man bruke sin egen player når man joiner en annen person sin verden, eller tar jeg feil her ? Håper det iallefall da jeg har 2 xboxer og har bestilt 2 stk. Fable så jeg kan spille sammen med dama over live Og er det forresten kun mulig å spille max 2 stk. samtidig, eller kan man invitere en haug med orbs på en gang til sin egen verden ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er nok bare 2 stykker som kan være sammen på engang. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Slik jeg forstod det gjelder det både lokalt og online, men jeg håper jeg misforstod Endret 22. oktober 2008 av Amored Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Argh! Enda et par dager til jeg kan hente det i butikken jeg har forhåndsbestillt hos (Fredag). Hvorfor kunne jeg ikke bare fått det nå!?!?!?!? Lenke til kommentar
schism Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kikket litt rundt på nettet nå, og jeg må si at jeg er litt skuffet over coop-delen, da gjesten ikke kan bruke sin egen character. Såvidt jeg har lest og sett i anmeldelsen på gamespot.com gjelder dette kun lokal co-op på 1 Xbox ? Når man spiller over nett kan man bruke sin egen player når man joiner en annen person sin verden, eller tar jeg feil her ? Håper det iallefall da jeg har 2 xboxer og har bestilt 2 stk. Fable så jeg kan spille sammen med dama over live Og er det forresten kun mulig å spille max 2 stk. samtidig, eller kan man invitere en haug med orbs på en gang til sin egen verden ? Dette er riktig. Du kan ikke bruke din egen karakter lokalt, men joiner du en annen på Xbox Live kan du det:) Er lastetidene så grusomt lange som anmelderne skal ha det til? I så fall venter jeg til Xbox-oppdateringen før jeg kjøper spillet, slik at jeg kan innstallere det på harddisken og slippe unødvendige pauser. Det er verre. De er grusomt lange og det er ikke store områder mellom hver lastetid. Dette er veldig merkbart når du skal bevege deg en lengre distanse og må gjennom lastetid hvert minutt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 det høres ikkje så bra ut :S håper dette blir fikset i en patch(viss det går) eller at loadingen blir drastisk bedere ved og instalere spillet på hardisken når man kan det. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 eller at loadingen blir drastisk bedere ved og instalere spillet på hardisken når man kan det. Ville tru at den blir endel bedre. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det er 100 vis av orbs der du der og man kan snakke med folk uten å joine eller hoste. Fungerer veldig bra, får faktisk litt sånn MMO følelse. Endret 22. oktober 2008 av Herakles Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 da var fable 2 bestilt ^^ gleder meg! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 En ting som bare MÅ nevnes, og det er at jeg synes voice-actingen rett og slett er fantastisk. I mine øyne (eller ører) er dette det beste jeg noen gang har opplevd i et spill. Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hvorfor har folk førsteinntrykk enda når release er 24 oct? har folk handla i utlandet eller noe? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hvorfor har folk førsteinntrykk enda når release er 24 oct? har folk handla i utlandet eller noe? Fable 2 har lekket på nett for en liten stund siden, flere med modifiserte bokser som har hentet og spillet det. I tillegg snakker vi masse anmelderkopier som er kommet på avveie, for ikke å glemme mange butikker rundt omkring som har solgt det i flere dager allerede. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) noen har vert så heldige og få det før release, butikker som har solgt, og nettbutikekr som har sendt ut tidlig. selv får eg mitt i dag fra AS Edit: se der ja Endret 23. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå