Gå til innhold

BK: In memory of the rain


IceFox

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å få kjørt to stykk klisjébilder gjennom slakteriet og se hva norges befolkning trur om slikt. Disse ble vel tatt i starten av oktober, under min høstferie.

 

Det var i hvertfall ikke materiale for Onexposure (bombe!), men funker det i det hele tatt? Særlig første bildet jeg er usikker på.

 

Og jeg ønsker selvfølgelig skikkelig kritikk. Denne sjangeren baserer seg jo på pirk og detaljer. Så fyr løs! :)

post-108702-1224608845_thumb.jpg

post-108702-1224608855_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra utgangspunkt, men det blir aaalt for lite dybdeskarphet. Det kunne sikkert fungert på en eller annen fancy måte, men her synes jeg ikke det gjør seg. Det blir rett og slett _alt_ for lite å se på, gir meg lite. Men jaggu er det skarpt der det er det, i alle fall på #1. Skarpa opp mye?

Endret av matsktsk
Lenke til kommentar

Ska vi sjå...

 

Syns ikke nr 1 funket så bra, tror det har noe med komposisjonen å gjøre, ble veldig tung i bunn, og jeg likte ikke helt den lillatonen.

 

Nr 2 er mye bedre... Fine toner, men likevell litt lilla, kan leve med den. Ser du har lagt fokus på dråpen, hva med begge deler? Klone inn litt skarpere reflekser i selve dråpen? Foruten dråpene som er ut av fokus men skarpe, så syns jeg det ble fint. Veldig klisjè, alle har gjort det, men fin gjennnomføring for øvelsens skyld, ikek eltt å finne rett fokuspunkt på dråper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...