Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Da var billettene til køben i boks! Andre som skal ned? Billetlugen.dk * July 20, 22, & 23 Copenhagen, DNK - Copenhagen Forum o Tickets go on sale via www.billetlugen.dk on October 20 at 10am local time o Met Club presale begins on Thursday, October 16 at 1am Pacific time and ends on October 17 at 6am Pacific time. The presale has ended. o All tickets are general admission (650 DK + fees) o Opening acts: Lamb of God & Mastodon Koncerter Efter en renovering af Forums tagkonstruktion i 1997, er Forums lydakustik optimal ved både rock og klassiske koncerter. Forum kapacitet Forum kan ved siddende koncerter have 8.500 gæster, heraf 4.595 er forskudt i plan. Ved stående koncerter kan Forum rumme 10.000 gæster. Forums Restaurant Forums Restaurant har som udgangspunkt åbent ved alle siddende koncerter, de kreerer en speciel koncert buffet til vores koncertgæster. Man kommer ind til Forums Restaurant via Steenstrups Alle 4A og ved koncertstart springer man køen over og går direkte fra restaurant og ind i hallen. Forum barer I Forums barer kan man købe øl, vand og vin. Desuden vil der være pølser og sandwich til de letsultne. Handicap faciliteter Under stående koncerter opbygges en platform, hvortil der er elevator og rampe til handicap-toilet. Ved siddende koncerter placeres kørestolsbrugere på yderpladserne på gulvet, hvor der er mulighed for at benytte handicap elevator- og toilet. Husk ved billetkøb til såvel stående som siddende koncerter at angive, at der er brug for handicapfaciliteterne. Bilde fra Copenhagen Forum Oversikt 1 Oversikt 2 Oversikt 3 NB: bildene viser kun hvordan salen kan se ut Endret 6. november 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jupp, kjøpte billetter på torsdag. Alle 3 konsertene =) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Alle 3 konsertene =) Voksent! Blir nok bare mandagen på meg! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er litt spent på om disse konsertene vil bli filmet med tanke på en ny live-dvd. Er iallfall på tide med en ny en snart Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ser torsdagen er utsolgt, mens fortsatt ledig på mandag og onsdag Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ser ut til at jeg blir med på mandagen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Madammen og jeg kommer også nedover på mandag. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har 2 billetter alle 3 dagene! Men lurer på hvordan i alle dager jeg skal sove over der. Blir sikkert telt hvis jeg ikke finner noe anna svinbillig. Har brukt over 6000 kr på billetter. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har 2 billetter alle 3 dagene! Men lurer på hvordan i alle dager jeg skal sove over der. Blir sikkert telt hvis jeg ikke finner noe anna svinbillig. Har brukt over 6000 kr på billetter. http://reservations.bookhostels.com/travel...336df3f0abd5ba7 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal nedover på konserten den 20., hvert fall. Nå er det jammen meg lagt til en ekstrakonsert også, mandag 27. Fire konserter i København, var da ekstremt ... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Kanskje kanskje blir det noe utgivelse etterhvert? Ganske rart at de legger opp ekstra, når ingen av konsertene er utsolgt enda (dog få igjen på torsdagen) *Edit: er solgt ut på torsdag, og få igjen på mandag nå Endret 20. oktober 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Er satt opp en ekstra konsert! www.billettlugen.dk Metallica skriver koncerthistorie! Efterspørgslen efter billetter til de tre koncerter med Metallica i Forum er enorm: Koncerten den 23. juli er nu udsolgt, og der er kun få billetter tilbage til hhv. 20. og 22. juli. Til glæde for deres mange danske fans har METALLICA derfor besluttet sig til at blive i København lidt længere og gi’ en X-TRA KONCERT MANDAG 27. JULI. Det er første gang at en rockband har solgt så mange billetter i Forum – Der er allerede solgt mere end 27.000 billetter! Edit: Hewitt var visst før meg, ops. Sånn går det når man er litt oppspilt. Endret 20. oktober 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 La inn litt ekstra info i førsteposten Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er det med sitteplasser her? Er det en mulighet. Er litt lav, så jeg ser ikke så mye hvis jeg står Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Finner kun ståplasser når jeg sjekker ut www.billetlugen.dk, mens tegningen over salen viser jo seter på kantene. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Billettene er bare GA, men har hørt at det er en del seter der som man bare kan bruke med samme billetten, men det kan jeg ikke garantere. Var en danske på metclub-forumet som sa det Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fortsatt mulig å kjøpe billetter til en danmarkskonsert? Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har selv billetter til 20,22 og 23 Vurderer å kjøpe til konserten 27 juli også. 20 og 23 utsolgt, billetter igjen til 22 og 27 juli. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Skulle vært den 29 juli. Da blir jeg 18 Endret 20. oktober 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet hvordan vi får billettene? må vi hente eller får vi dem i posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå