Aafloey Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har bestillt fra elprice.no og kunne lese dette idag: Viktig: Sony har trukket tilbake 1. opplaget av spillet. LBP skal trykkes på nytt igjen og det vil derfor bli utsatt en periode Hvorfor har de gjort det? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 I dag? Skulle ikke release være 22? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Realese er 22, ikke i dag. Edit: http://www.gamereactor.no/nyheter/115323/L...et+utsettes%3F/ Endret 17. oktober 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Littlebigplanet ryktes å ha blitt utsatt pga. innholdet i en av sangene som følger med spillet. Det skal visstnok virke støtene på flere trosamfunn. Kilde: http://www.gamereactor.no/nyheter/115323/L...et+utsettes%3F/ Alt jeg tenker er bare: NEI! Kommentarer? Må legge til at jeg fikk mail fra deal.no i dag der de sa at de hadde sendt spillet, men det virker som at det er sant, dessverre. Edit: Sony har nå bekreftet at spillet er blitt utsatt pga det jeg nevnte tidlige. Ny dato har ikke blitt bekreftet ennå. "During the review process prior to the release of LittleBigPlanet, it has been brought to our attention that one of the background music tracks licensed from a record label for use in the game contains two expressions that can be found in the Qur’an. We have taken immediate action to rectify this and we sincerely apologise for any offence that this may have caused. We’ll confirm the new launch date shortly." Endret 17. oktober 2008 av Magnus. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kommentarer? Har tråd allerede. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Islam. Det skal være to arabiske setninger fra Koranen i en av sangene. Å gjengi Koranen med musikk skal visst være dypt krenkende for muslimer. very urgent about little big planet lbp Utrolig. Endret 17. oktober 2008 av ketilkn Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 spillet er jo gått gull, og må jo være til trykking nå siden det skal komme ut neste onsdag.. skeeeeptisk Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg gikk bare ut ifra den datoen som elprice hadde skrevet. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 geeezes som du skremte vettet av meg her ! release er 22 ja phew ... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Muslimene kan prøve å utsette spillet her, LBP er mitt hjertebarn så back off. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Min deal.no side sier at ordren er sendt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror att dette må være ett dårlig forsøk på en spøk for min pakke ble sendt idag og er jeg heldig spiller jeg i morgen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 deal.no sier at min pakke ble sendt i dag og. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Høres litt rart ut. Men hvis det er sant da får de muslimene som ikke liker det bare drite i å spille LBP ... Endret 17. oktober 2008 av shaker Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Tror att dette må være ett dårlig forsøk på en spøk for min pakke ble sendt idag og er jeg heldig spiller jeg i morgen. sendt i dag når spillet kommer ut neste onsdag ? hvilken butikk bruker du edit: står faktisk at min og er sendt fra deal.no ja, merkelig Endret 17. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det kan tenkes at det blir kalt tilbake selv om butikken du har bestilt fra har sendt det ut før utgivelsesdatoen. Det vil si butikkene må sende tilbake for at Sony skal ødelegge og trykke nye plater uten den omtale sangen. Hva med en patch?. Men som sagt virker det utrolig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva med en patch? Da kommer jo noen versoner uten sangen og noen med da, for du må jo ha PS3'n koblet opp mot internett for å få lastet ned patcher. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Nevermind, står at ordren fra deal er sendt her også Endret 17. oktober 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg har ikke fått mail fra deal Ikke jeg heller, men på "dinside" på deal.no står den som sendt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Å herregud, hvis dette er sant så.. vet jeg ikke hva jeg gjør. PSForum (som jeg vant spillet fra) sa at de skulle sende adressen min til Nordisk Film, og at de skulle sende meg spillet. Har ikke fått noen mail fra dem, så er vel meget mulig at de holder det tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå