AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det har vært prøvd gjennomført flere ganger tidligere, men vi trenger ikke gi opp! Hvorfor ikke la 2008 være året alle moteløver fra diskusjon.no møtes for en heftig diskusjon over lunsj m. godt drikke e.l. Hvis du vet om noe vi kan gjøre, om det skjer noe i Oslo-området dette vinterhalvåret, sleng det ut! Dersom du er interessert, melder du din interesse, så skriver jeg deg opp på listen. Mvh YSL Deltakere: Haute Couture (Alexander)[Ansvarlig] Homme [Ansvarlig] edds thrice haxxorx Henric C Endret 22. oktober 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde vært morro, jeg melder herved min interesse! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hadde vært morro, jeg melder herved min interesse! Så bra ! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg melder min interesse. Hvis det ikke er for mye skole og økonomien tilsier det kan jeg ta turen fra kr.sand. Familien blir sikkert glad for å se meg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg melder min interesse. Hvis det ikke er for mye skole og økonomien tilsier det kan jeg ta turen fra kr.sand. Familien blir sikkert glad for å se meg. Kjempebra! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Skriver meg på jeg også, om motesnobbene tillater det Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Skriver meg på jeg også, om motesnobbene tillater det Du er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg er i Oslo er jeg absolutt med, men siden jeg bor i Arendal blir det liksom ikke dagsturer inn. Men hvis jeg er der, og alt passer, så er jeg absolutt med. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg er i Oslo er jeg absolutt med, men siden jeg bor i Arendal blir det liksom ikke dagsturer inn.Men hvis jeg er der, og alt passer, så er jeg absolutt med. Flott! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er bare å komme med forslag til dag/dato. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Liten aktivitet her, folkens! Jula nærmer seg med stormskritt, så det må bli en helg før jul, eller i romjulstiden, kanskje på nyttår? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er på østlandet i julen, så hvis det ikke blir noen hytteturer er jeg med Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Da kan jeg jo se om det skjer noe spesielt på østlandet i de tider, da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Høres ut som en god ide Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Har egentlig ikke en eneste ledig helg før siste helgen i februr nå faktsisk, men kan alltids prøve å mixe og trixe litt Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg lurer på en ting, Homme er du gutt eller jente?(tror du er gutt siden homme betyr gutt, men jeg er søren meg ikke sikker), og hvorfor har du Victoria Beckham som profil bildet?(tror ihvertfall det er V.Beckham) Jeg melder meg ikke, jeg er opptatt Endret 3. desember 2008 av Joakimmo Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Gutt, og hvorfor ikke? Endret 3. desember 2008 av Homme Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 det er vel ingen spesiell grunn, det er jo kjempe mange menn som har bildet av Victoria Beckham som profil bildet. De fleste menn har David Beckham... fordi han spiller fotball. Victoria er kjent for å synge i spice girls, og det er vanligere at yngre jenter har henne som profil bildet. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Og du er litt trangsynt eller? Og er ikke Spicy Girls som popper opp i hodet mitt når jeg, hører om Vic. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 3. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2008 Ok ok! Sikkert litt mote nyheter om henne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå