Leakim Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Heisan, Denne tråden begynte med tittelen "Den store Fable 2 nedtellingen!", men nå som spillet vi alle har ventet på er sluppet endret jeg navn til "Fable 2 - Albions borgere!" (Fikk flertall i pollen for hva vårt nye navn skulle bli med 48 %) Diskuter, del dine erfaringer og/eller still spørsmål angående spillet her! Fable 2 ble sluppet i norske butikker den 24. okt 2008, og har du det ikke ennå er det sannelig på tide å gjøre et viktig innkjøp Les Gamer.no's anmeldelse av Fable 2 her! Har lagt ved en fil kalt "Fable 2 - Wallpapers og Concept Arts" som vedlegg. Her finner du som navnet forteller en samling av Wallpapers og Concept Arts fra Fable 2. Fable_2___Wallpapers_og_Concept_Arts.zip Endret 24. oktober 2008 av ~Leakim~ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 vel, jeg brukte 3 minutter på fable1 så jeg håper det ikke er samme folka som har laga 2ern. Men jeg tror nok det kan bli interessant. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg elsket eneren til Xbox, så dette har jeg forhåndsbestilt dette for 3 måneder siden Så ja jeg gleder meg. Men neste uke for meg blir jo konge, jeg får ny pc, Little Big Planet, FarCry 2 og Fable 2!!! Endret 16. oktober 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det som er litt digg med å ikke ha forhåndsbestilt er at det blir mindre folk som kjøper Fable 2 fysiskt i butikken ^^, Til deg som lurte på screenshots er den noen her, forøvrig kan du søke etter gameplay-videoer på youtube og gametrailers.com Fable 2 blir utrolig morsomt, skulle overraske meg vanvittig mye om det ikke blir et unikt og underholdende spill i toppklasse. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gleder meg som en unge! Fable 1 og TLC var kanonbra Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nesten det spillet eg ser mest frem til i år! en uke igjenn nå har forhondsbestillt, collecters edition. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nesten det spillet eg ser mest frem til i år!en uke igjenn nå har forhondsbestillt, collecters edition. du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Venter selv på collector's utgaven, synd den ble strippet for litt innhold. Gleder meg til å rulle inn i Albion med mine 2 500 000 kroner som jeg har tjent på uærlig vis i Fable 2 pub games. Man trenger visst godt over 100 millioner kroner for å få kjøpt det meste i spillet, men dette gir nok en morsom start. Synd det ikke er idag det kommer! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 En off-topic post er blitt slettet. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Legg ut screenshots? Jeg har ikke screenshots her nå, men du kan laste ned bildepakka jeg har linka til i signaturen min nedenfor EDIT: HADDE linka til. Nå ligger den i første post her som vedlegg. Endret 10. desember 2008 av Leaκim Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eg joiner tråden her. Gleder meg sjukt til Fable 2. Greit at 1'arn var noko kort, men atmosfæren var absolutt diggbar. Bør eg førehandsbestille spelet? Atm. bur eg i Trondheim og har forskjellege butikkar å velje mellom Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Eg joiner tråden her. Gleder meg sjukt til Fable 2. Greit at 1'arn var noko kort, men atmosfæren var absolutt diggbar. Bør eg førehandsbestille spelet? Atm. bur eg i Trondheim og har forskjellege butikkar å velje mellom Hvorfor ikke bare gjøre det? Koster jo ingenting ekstra BTW: 7 Dager igjen nå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gleder meg Burde jeg kjøpe den vanlige utgaven eller den spesialutgaven? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Gleder meg Burde jeg kjøpe den vanlige utgaven eller den spesialutgaven? Hva er forskjellen? tja si det, den vanlige er bare spillet, collecters ble jo ned strippa endel da. men får med noe ingame comntent, er snakk om noe dungeons,våpen og armor. så da er det bare og velge^^ Endret 18. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg tenkte jeg bare skulle kjøpe Far Cry 2 i høst, men nå i det siste har jeg fått øye på Fable 2. Så jeg tenker jeg kommer til å kjøpe Fable 2, men kjøper det ikke før i juletider (grunnet skole), men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Bestilt collectors edition :!: Trenger nå bare å skaffe no penger til det^^ Endret 18. oktober 2008 av Kamizage Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Gleder meg som en unge! dro fram og børsta støvet av 1rn idag, spilte det og det var skikkelig mimrestund ^^ selv om noe er ganske labert til tider så er spillet uansett bra for det Klarer ikke å vente til fredag. Laster ned Pub Games nå så jeg får tjent meg noen slanter før release ;p Endret 18. oktober 2008 av Andum Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gleder meg sykt nå! Elsket stemningen i første Fable! Bare synd jeg har 2 store innleveringer rundt releasetiden... må nok vente hvertfall en uke etter release før jeg tør kjøpe det Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hvilken dag sender absoluttspill.no ut CE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå