Programvare Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Etter at jeg hadde demontert høyttalersettet og satt alt på rett plass igjen, så har det kommet en grenseløst irriterende summelyd (av typen "buzz buzz") fra høyttalerene som ikke har vært der tidligere. Jeg har prøvd å koble inn og ut alt flere ganger, men det har bare gjort summelyden mer høylytt og tydeligere. Lyden er fortsatt der når jeg tar ut plugen fra datamaskinen, og er ikke der med hodetelefoner direkte i pc-en, så lydkortet er ikke feilen. Når jeg plugger ut volumkontrollen derimot, da slutter summelyden, men da har jeg heller ingen lyd på datamaskinen. l tillegg har jeg lagt merke til at hvis jeg skrur litt i enden til volumkontrollkabelen, så kan summelyden endre seg litt, flytte til bare en høyttaler og noen ganger forsvinne hvis jeg holder den der. Derfor tror jeg kanskje at det er volumkontrollen. Jeg har forsøkt å google, og det virker som om noen har samme problemet, men så ikke noe om problemer med volumkontrollen. Jeg har merka den på en prikk her. http://bildr.no/view/271374 Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Du har sannsyneligvis fått ett rykk akkurat der hvor du viser bilde og kansje en liten kortslutning. Prøv å åpne den å se om kabelen står helt i, den er sannsynligvis litt løs. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Du har sannsyneligvis fått ett rykk akkurat der hvor du viser bilde og kansje en liten kortslutning. Prøv å åpne den å se om kabelen står helt i, den er sannsynligvis litt løs. Virker ikke som om det er så lett å åpne den volumboksen. Ingen skruer elns å se. Vet du hvordan? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, men du kan jo prøve med ett flatt lite skru-jern? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, men du kan jo prøve med ett flatt lite skru-jern? Forsøkte litt, men er ikke flatt nok. Ikke tør jeg helt å vippe opp heller :/ Får vel bare reklamere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå