Gå til innhold

Den gode bildetråden - Til glede og inspirasjon


Anbefalte innlegg

Vi har allerede både Babethread og bildehumortråd. Men det vi mangler her på forumet er en tråd for andre gode bilder man kommer over.

En slik tråd kan være til inspirasjon og nytelse. Og så kan man bli inspirert over gode bilder andre finner hvis man skulle oppleve å være uten gode ideer en dag. Jeg starter med å legge ut et par bilder jeg kom over med StumbleUpon tidligere i dag:

 

b&w_01.jpg

 

b&w_85.jpg

 

198708_7ea8.jpg

 

115399_56182_827831e78c_p.jpg

 

 

Et par regler:

- Om det legges inn aktbilder så la de hodles på et visst nivå. Det er tross alt en del unge som ser her så la oss holde oss unna bilder som viser "rose" på personen som er avbildet.

- Det er ønskelig at fotograf blir navngitt, om mulig. Men ikke påkrevet.

- URL til siden bildet er hentet fra er også veldig velkomment.

- Ikke legg ut bilder som krever refferer logging avslått. Legg heller ut en vanlig link i slike tilfeller.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle legge til en ny regel i tråden. Jrg er veldig glad i gode aktbilder, men en del av dem er litt tacky. Så hvis noen legger til slike bilder så la oss ha samme regler som i babethreaden... Ikke noe "rose" på bildene. Bare slik at "mindreåringe" ikke blir utsatt for såkalte støtende materiale.

Lenke til kommentar
Dere må da legge ut info om hvem som har tatt bildet! Slik dere holder på nå er vel strengt talt ulovlig..

Problemet med det er at det ikke bestandig er oppgitt på sidene man finner bildene. I hvertfall slik jeg finner de fleste mine. Da bruker jeg stumbleupon, som jeg nevnte tidligere, og da får man noen ganger bare opp selve bildet og ikke siden den er fra en gang. Har valgt å ikke legge ved bildene som vedlegg. Det er fordi jeg tenkte på akkurat det med copyright. Slik jeg legger dem ut så bruker jeg bare img-tagen og da kopierer jeg ingen bilder, men bruker deres egen server så de står fritt til å flytte dem og så videre.

 

edit: Har også tatt kontakt per PM med en i forumstyret og bedt om vurdering på om jeg bør legge inn flere regler i førstepost, så regner med at de vil ta stilling til akkurat dette med det å oppgi fotograf osv. Har ikke hørt noe tilbake enda.

 

edit2: Henter det man bildet fra en spesifikk side så går det også an å legge ved url slik at man kan gå inn og finne ut mer om fotograf etc.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle legge til en ny regel i tråden. Jrg er veldig glad i gode aktbilder, men en del av dem er litt tacky. Så hvis noen legger til slike bilder så la oss ha samme regler som i babethreaden... Ikke noe "rose" på bildene. Bare slik at "mindreåringe" ikke blir utsatt for såkalte støtende materiale.

 

Det er ikke egentlig vi mindreårige som blir støtt, er det vel? :roll:

 

 

leopard-1-8421.jpg

 

Luminous Landscape

 

Skulle gjerne ha postet noen mer "kunstneriske" bilder, slike som du hittil har vist oss, Lars (virkelig flotte!), men har ikke tid til å finne noen nå.

 

Denne er verdt å få med seg:

Russland i svart og trist

Fikk ikke linket til bildet, av en eller annen grunn.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...