konduktans Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ... Vel, det er vel egentlig ikke det. Men jeg har klart å bygge inn BlueTooth i min 8 år gamle laptop, noe som gjør den perfekt til alle mine bruksområder(skole-pc). Kvelden vil nå bli en endeløs triumf fylt av synging av halleluja(nei, ikke den homosangen som soveromskameratene synger, men den SKIKKELIGE halleluja! Den som er med i face off(der cage tar hu koristen på baken)), fantasering av meg med utstrakte armer med glorie over hodet og litt kombinert grining/runking på grunn av den forferdelige nerden jeg tydeligvis har blitt. Er uansett fornøyd med den psykiske erobringen jeg har oppnådd. JEG ER FLINK! Jepp, det var en del ironi i det innlegget. Veit jo såklart også at det var MacGyver som fant opp lyspæra Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er virkelig fan av emnetitlene dine. Det er godt noen følger retningslinjene Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Takk. Er veldig stolt av de Hva skjer 7. november? Får du også lappen da og skal råne rundt i den utrolig kule rånebilen din? EDIT: Ser at du venter på GOW2. Som selvfølgelig kun kommer til 360 Endret 14. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Dude, det er en link. Trykk så får du se hva som skjer Edit: Ja, Gears of War 2 kommer til 360, og jeg gleder meg noe absurd BTW, blåtann er flott. Jeg har også det på laptopen. Endret 14. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jaja! Legger ikke ut her for å få det bekrefta da. Det veit jeg allerede selv! Det er spesielt kult med BT 2.0 på en USB 1.1 port. Kult i den forstand at det går spørpetreigt. Grunnen til at jeg gjorde det var uansett at jeg skulle ha mulighet for trådløst headset, og det har jeg nå. Så mission accomplished Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Uansett sinnsykt kult det der !!! Endret 14. oktober 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har bare brukt blåtann på fiffige power point-presentasjoner hvor jeg har brukt mobilen som fjernkontroll. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry12179365 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ingen som skal rushe til tråden og si hvor genialt proff jeg er? Det tok meg lang tid, så ANNERKJENN MEG!!!! Haha Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ingen som skal rushe til tråden og si hvor genialt proff jeg er? Det tok meg lang tid, så ANNERKJENN MEG!!!! Haha Jeg rusha nå til tråden for å annerkjenne deg som genialt proff. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ingen som skal rushe til tråden og si hvor genialt proff jeg er? Det tok meg lang tid, så ANNERKJENN MEG!!!! Haha Thou art thee God I can has. Gratulerer, du innehar en kompetanse folk flest ikke tør å drømme om! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Me likey likey. Me love me long time. Hahahah Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du er pro, alle bøyer seg i støvet for deg.. du er større enn andre verdenskrig... Imponert over at noen faktiskt klarer slike ting med pc'en.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Håper det ikke er en ironibølge ute og går, for jeg er genuint stolt. Selv om det er så innihelvetes irriterende at jeg ikke fikk kobla til minnepenn i sta. Tilbake til saken: Er jeg større enn lars monsen også? :O Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ingen ironi eller sarkasme ute og går! Du er ikke like stor som verken Lars Monsen eller Chuck Norris, men du er faen meg nærme! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Victory(nox)! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Helt ærlig så synes jeg jo dette er stort, du har klart noe jeg aldri engang ville tenkt på å gjøre.. men nå ser jeg jo muligheten til å prøve noe slikt hassardiøst opplegg jeg også.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Godt å høre! Det var skummelt, men absolutt verdt det! Kjempemoro når man får det til! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe! Innebygd ja! Hehe! Nå er jo den USB-Porten opptatt... Men uansett!!! Good Work Maan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå