Gå til innhold

Dette er den største dagen siden dagen da Einstein oppfant lyspæra!(jeg har loddet i dataen min(værsågod, moderator))

konduktans

Anbefalte innlegg

... Vel, det er vel egentlig ikke det. Men jeg har klart å bygge inn BlueTooth i min 8 år gamle laptop, noe som gjør den perfekt til alle mine bruksområder(skole-pc). Kvelden vil nå bli en endeløs triumf fylt av synging av halleluja(nei, ikke den homosangen som soveromskameratene synger, men den SKIKKELIGE halleluja! Den som er med i face off(der cage tar hu koristen på baken)), fantasering av meg med utstrakte armer med glorie over hodet og litt kombinert grining/runking på grunn av den forferdelige nerden jeg tydeligvis har blitt. Er uansett fornøyd med den psykiske erobringen jeg har oppnådd. JEG ER FLINK!

Jepp, det var en del ironi i det innlegget. Veit jo såklart også at det var MacGyver som fant opp lyspæra ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja! Legger ikke ut her for å få det bekrefta da. Det veit jeg allerede selv! Det er spesielt kult med BT 2.0 på en USB 1.1 port. Kult i den forstand at det går spørpetreigt. Grunnen til at jeg gjorde det var uansett at jeg skulle ha mulighet for trådløst headset, og det har jeg nå. Så mission accomplished :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...