Gå til innhold

Zombie outbreak, hva gjør du?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Det har vært utbrudd av "t-virus" (for dem som ikke har sett resident evil, det er virus som muterer og gjør dem til zombier osv) På nyhetene ser du fler og fler zombier, og det begynner og komme dit du bor.

Hvis noen vil bidra med "historien" som jeg kan ha først her, så tar jeg gjerne imot hjelp...

 

Hva gjør du?

 

Jeg ville satt meg på taket på blokka jeg bor i, med kniver, gevær, og mat og drikke :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde dratt på taket til sykehuset med en M82A1A Sniper Rifle. Og som sagt Desert Eagle, Colt M16A2 med 40mm M203 granatkaster og lasersikte. Med masse mat og drikke på toppen. Så hadde jeg tatt på meg beskyttelses klær, (som sett i Resident Evil 4, Hunk!) Og gått ned trappene med min M16 og Sniper'n på ryggen. Så hadde jeg gått rundt i byen og plantet C4 der det er mest zombier og sprengt de til kingdom come.

Jeg har alltid drømt om noe lignende :p Håper det skjer..!

Lenke til kommentar
Jeg hadde dratt på taket til sykehuset med en M82A1A Sniper Rifle. Og som sagt Desert Eagle, Colt M16A2 med 40mm M203 granatkaster og lasersikte. Med masse mat og drikke på toppen. Så hadde jeg tatt på meg beskyttelses klær, (som sett i Resident Evil 4, Hunk!) Og gått ned trappene med min M16 og Sniper'n på ryggen. Så hadde jeg gått rundt i byen og plantet C4 der det er mest zombier og sprengt de til kingdom come.

Jeg har alltid drømt om noe lignende :p Håper det skjer..!

Håper at det skjer :huh: Hva om du måttet skutt familien din? :dontgetit:

 

Sykehuset er ikke det beste alternativet. For de første symtomer på at man blir en zombie, HØY(da mener jeg over 41*c :p) feber, svimmelhet, oppkast av blod, redusert syn, svetting som bare F besvimer osv, er noe mer og men jeg husker det ikke... Hvis dere merker det en gang, ikke tro dere blir zombier xD Og hvor mange tror du ikke drar til sykehuset for og sjekke hva som er feil? Det er nok fullt av zombies der fra før :( Men jeg ville dratt på taket eller et vanntårn / et sted man må klatre mye, for det sliter zombier med :p

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
jeg drar til Finnmark fordi zombier har ikke no kroppsvarme, så de vil bli stivfrosne viss de prøver å komme seg opp dit! Det er en briliant ide!!
Er varmt nok om sommeren til at zombier kan overleve og sommeren varer lenge nok til at de kan rævkjöre alle som bor der. :p

 

Selv er jeg glad jeg bor paa Island siden det er lite sannsynlig viruset kommer hit med det förste :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde vel hvis omraadet mitt ble invadert zombier ikke prövd aa reise flere mil til et annet kontinent, men heller prövd aa finne den lettest sikrede og forsvarbare bygningen i nærheten og bunkra meg der. Om dagen hadde jeg gaatt rundt og sanket mat og unngaatt blindveier og trange smug.

Lenke til kommentar

Jeg hadde søkt tilflukt i bunkern under huset ( som ikke finnes , men skal bygges så snart jeg får meg hus :p )

 

der hadde jeg hatt nødrasjoner for 10 år stashet , samt et vannsystem

 

alle backups av filmer , musikk , spill hadde vært lagret der. også en ganske kjapp ubrukt pc ( kjøpt med tanke på et slikt scenario )

 

strøm får jeg via solcellepaneler rundt på eiendommen. for en zombie vet ikke hva det er likevel ;)

 

Så skulle jeg hatt minst 4 realdolls :)

rdims.rdc?gallery=gabrielle&image=gabrielle_set4_2.jpg

i 3 hudfarger . vist jeg blir lei eller krangler med en av dem( insane after 10 years alone ? :)) kan jeg bare bytte sexpartner ganske kjappt

 

skulle også hatt utstyr for RC biler /fly så jeg kunne tatt en recon ute med jevne mellomrom

 

å selvfølgelig et våpenskap stappet med favoritter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...