Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) 12 timer, noenogførti layers, mye usikkerhet, her er resultatet: Alt er bevvist, det er ikke en eneste ting som ikke er gjennomtenkt. Side by side: Tiff-fila i forminsket form Annen bakgrunn... For de som er interesserte. Endret 14. oktober 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ser du ikke står beint 90grader fremfor bilen, det virket litt rart når du har en sånn stram komp som du har her. Skiltet synes jeg du burde fjernet helt og ang rattet og setene synes jeg at om du først skal fjerne dem burde du også fjerne speilet innvendig. Evt også lysne opp speilene utvendig. Ps! omgivelser! Hva fa.. er det.... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ingenting er tilfeldig? var du ikkje uheldig å fikk hele shooten på ett alt for mørkt tidspunkt? alternative nummerskiltet blir best for min del. og bildet er ganske stilig, men det er en par ting jeg savner - ihvertfall. feks under BMW merket så har du på høyre siden(for oss) to reflekser, og da blir den andre siden litt tom da den bare har en, ville fått bedre symmetri, og det virker logisk for meg at den burde vært på motsatt side også? (vanskelig å forklare hvor, men oppa grillen(heter det noe sånt?). og nedre del av bilden er veldig stilig, men synes ikke det er like kult på øvre del, kunne fint ha hatt litt lys i rundt bilen bakfra eller ovenfra som hadde truffet og skapt litt mere liv på øvre halvdel også =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 ingenting er tilfeldig? var du ikkje uheldig å fikk hele shooten på ett alt for mørkt tidspunkt? alternative nummerskiltet blir best for min del. og bildet er ganske stilig, men det er en par ting jeg savner - ihvertfall. feks under BMW merket så har du på høyre siden(for oss) to reflekser, og da blir den andre siden litt tom da den bare har en, ville fått bedre symmetri, og det virker logisk for meg at den burde vært på motsatt side også? (vanskelig å forklare hvor, men oppa grillen(heter det noe sånt?). og nedre del av bilden er veldig stilig, men synes ikke det er like kult på øvre del, kunne fint ha hatt litt lys i rundt bilen bakfra eller ovenfra som hadde truffet og skapt litt mere liv på øvre halvdel også =) Hehe, med etterbehandlingen mente jeg. Ja ang refleksen oppå grillen så har jeg et lag der den er med, men ble ikke helt fornøyd, kan se om jeg får lagt ut. Jeg har bilder med både skyer og industri, men jeg valgte å presentere dette bilde som et rent bilde, med fokus kun på bilen. Legger ut med omgivelse senere, sammen med skyer... (Skyene ble fucked up) Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Foruten antydningen til skjevhet - lyset er ikke i senter - så kunne du like godt fjernet hele skiltet. Kanskje samme fargetone i lyset som refleksen i grillen - med andre ord hvitt? Utover det syns jeg du har klart å fange fronten til 5-serien veldig godt, du skulle bare ikke avslørt strikkmotoren i tittelen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Foruten antydningen til skjevhet - lyset er ikke i senter - så kunne du like godt fjernet hele skiltet. Kanskje samme fargetone i lyset som refleksen i grillen - med andre ord hvitt? Utover det syns jeg du har klart å fange fronten til 5-serien veldig godt, du skulle bare ikke avslørt strikkmotoren i tittelen Hva mener du med fargetone som refleksen i grillen? Har versjoner som er forbedret nå, men blri bare så jævlig mye å holde styr på... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Førstepost oppdatert Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tøft bilde. Jeg liker siste versjonen best. Fikk med en liten detalj som jeg likte godt. Noe mer konstruktivt enn det orker jeg ikke å skrive akkurat nå. Det minner meg forresten om The Honking, werecar-episoden av Futurama, om noen har sett den. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Førstepost oppdatert Ble bra uten skiltet ja... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Mekker du bil til i morgen da? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Prøver, snakka med børge og prøver å få han til å stille opp med påsh`n sin... Men om han våkner i fornuftig tid vil jo bare tiden vise... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvilken poche er det snakk om? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Syns alle bildene er veldig fine. Men den grillen irriterer meg litt. :S Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Syns alle bildene er veldig fine.Men den grillen irriterer meg litt. :S Hva med den? Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Veldig bra, liker renheten i det. Som noen nevnte lenger opp så virker det nesten litt som om bildet er litt skjevt, men det tror jeg nok er på grunn av måten bakken fader ut og det at bila ikke er heeelt midt i bildet. Men kult, vet ikke helt hva du hadde som mål med bildet, selv om det kanskje ikke er utrolig originalt så er det i alle fall annerledes. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg hadde dette bildet i hodet da jeg startet å redigere,men da jeg tok bildene var jeg aldri helt sikker på hva det kom til å bli... Lenke til kommentar
Alchemist: Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Enig med de over. Tredje versjon ble best. Skiltet stjeler ikke oppmerksomheten lenger, og du får noe mer symmetri. Ikke at jeg kan så alt for mye om dette, men det ble bedre. Logoen kom også litt bedre frem her, noe som sikkert BMW eieren likte godt. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan jeg få se orginalbildet? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Som du ser så er han sykt flink i ps... http://www.jalopies.co.uk/currentcars_files/BMW520-10001.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå