Orjanp Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er på jakt etter et minikjøleskap. Har funnet et 6 liters kjøleskap hos Komplett til under 300 kroner. Ser rimelig greit ut, men kanskje litt lite. Noen som vet om noen andre som er litt større. Kunne tenkt meg plass til fire 1,5 liters flasker. Det skulle omtrent bli 15 liter, med en innvendig høyde på 37cm. Ørjan... Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 slenger meg på denne tråden, trenger et minikjøleskap selv til å ha på internatrommet bør ha plass til en 1.5l brus + en pakke smør og noe pålegg ikke meningen og kapre tråden din trådstarter, gidder ikke å starte egen tråd da jeg lurer på det samme som deg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det går fint det. Denne hadde vært perfekt. Med de selger den ikke lengre. Kontaktet dem i går. Var også et brukt skap på QXL, men jeg gidda ikke begynne å styre med brukerkonto der. Så det får være i fred. Ørjan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Henger meg på denne tråden. Usikkert om jeg kjøper, men hadde vært greit og vite det. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det går fint det. Denne hadde vært perfekt. Med de selger den ikke lengre. Kontaktet dem i går. Var også et brukt skap på QXL, men jeg gidda ikke begynne å styre med brukerkonto der. Så det får være i fred. Ørjan... nice kjøleskap det, men litt for dyrt må uansett vente på stipend fra Lånekassa før jeg gjør et eventuelt kjøp, men greit å vite litt Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hvis du skal ha et kjøleskap med plass til litt mer en smørboks og en 0.33 cola så ville jeg ha tittet litt på Dette Kjøleskapet Vurderer selv å kjøpe det til neste lønning. Endret 11. oktober 2008 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du skal ha et kjøleskap med plass til litt mer en smørboks og en 0.33 cola så ville jeg ha tittet litt på Dette Kjøleskapet Vurderer selv å kjøpe det til neste lønning. ooooh nice, litt dyrt, men temmelig nice Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 110 liter er alt for stort. Poenget for meg er at det også skal kunne være greit å flytte på. Og hvis det er mulighet for 12 volts, så kan man ta det med i bilen dersom man skal ut på en lengre tur. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) 110 liter er alt for stort. Poenget for meg er at det også skal kunne være greit å flytte på. Og hvis det er mulighet for 12 volts, så kan man ta det med i bilen dersom man skal ut på en lengre tur. ja, selv om det var veldig nice så blir det nok litt for stort og dyrt er jeg redd Lånekassa kaster ikke akkurat penger etter oss studenter Endret 11. oktober 2008 av Mr_Mellingen Lenke til kommentar
MPC Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Eg bruker enn 200 liter kjøleskap som eg fikk av foreldrane mine pga oppgradering i kjøkkenet xD Endret 11. oktober 2008 av MPC Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skjønner. Jeg kunne tenkt meg et som var halvparten så stort. 40-60 liter. Siden jeg bare skal ha en kald brus, øl etc. Om noen kommer med et forslag med i størrelsen hadde vært til stor hjelp. Til prisen å være er det 110liters kjøleskapet billig men selv hadde jeg ikke trengt fullt så mye. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Jeg endte opp med å gå for en kjøleboks. 24 liter skulle holde lenge. Kan også benyttes både på 12 volt og 240 volt. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå