Gå til innhold

Jakter på et minikjøleskap.

Orjanp

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et minikjøleskap. Har funnet et 6 liters kjøleskap hos Komplett til under 300 kroner. Ser rimelig greit ut, men kanskje litt lite.

Noen som vet om noen andre som er litt større. Kunne tenkt meg plass til fire 1,5 liters flasker. Det skulle omtrent bli 15 liter, med en innvendig høyde på 37cm.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går fint det. :)

Denne hadde vært perfekt. Med de selger den ikke lengre. Kontaktet dem i går.

Var også et brukt skap på QXL, men jeg gidda ikke begynne å styre med brukerkonto der. Så det får være i fred.

Ørjan...

nice kjøleskap det, men litt for dyrt

må uansett vente på stipend fra Lånekassa før jeg gjør et eventuelt kjøp, men greit å vite litt

Lenke til kommentar
110 liter er alt for stort. Poenget for meg er at det også skal kunne være greit å flytte på. Og hvis det er mulighet for 12 volts, så kan man ta det med i bilen dersom man skal ut på en lengre tur.

ja, selv om det var veldig nice så blir det nok litt for stort og dyrt er jeg redd

Lånekassa kaster ikke akkurat penger etter oss studenter :)

Endret av Mr_Mellingen
Lenke til kommentar

Skjønner. Jeg kunne tenkt meg et som var halvparten så stort. 40-60 liter. Siden jeg bare skal ha en kald brus, øl etc. Om noen kommer med et forslag med i størrelsen hadde vært til stor hjelp.

Til prisen å være er det 110liters kjøleskapet billig men selv hadde jeg ikke trengt fullt så mye.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...