Gå til innhold

hvordan bli syk? over natten?gjør alt!stortsett


n0rg3ti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil bli syk over natten trenger litt backup fra noen som vet hva man kan spise/drikke får å få feber ondt i mage eller hodepine..?

noen som vet skriv>!

vil ikke på skolen...

Gjør som meg, spis dårlig mat, problemet mitt at det ikke var med vilje da... Jeg ønsker ikke å ligge syk hjmme, sånt koster penger.

Lenke til kommentar

Drikker du matolje vil du få et helvettes magakjør. skjønner ikke at du ikke kan "fake" men.. når du skal fake deg bort fra skolen burde du planlegge litt. start en uke i forveien og oppfør deg slapt. lat som om du begynner å bli sår i halsen samtidig som du spiser lite med familien. bare si "smakte godt, men er ikke sulten" som oftest blir du faktisk syk, fordi du har oppført deg som en syk, starter du selv (og kroppen din) å tro du er syk. har jeg opplevd par ganger hvertfall..

 

Når det er ett kjør for å bli raskt sky som du må nå, ville jeg anbefalt å bare fake det

 

Litt diggere på universitet doh :) nå vil jeg aldri være syk lenger, digger det jeg holder på med her :)

Lenke til kommentar
Drikker du matolje vil du få et helvettes magakjør. skjønner ikke at du ikke kan "fake" men.. når du skal fake deg bort fra skolen burde du planlegge litt. start en uke i forveien og oppfør deg slapt. lat som om du begynner å bli sår i halsen samtidig som du spiser lite med familien. bare si "smakte godt, men er ikke sulten" som oftest blir du faktisk syk, fordi du har oppført deg som en syk, starter du selv (og kroppen din) å tro du er syk. har jeg opplevd par ganger hvertfall..

 

Når det er ett kjør for å bli raskt sky som du må nå, ville jeg anbefalt å bare fake det

 

Litt diggere på universitet doh :) nå vil jeg aldri være syk lenger, digger det jeg holder på med her :)

kult..=)

har nettop prøvd ett rått egg å litt matolje bare litt tar litt mer, melk å salt zalo å kanel blandet

kan ikke drikke nå mamma har ikke noe i skapet (på grunn av at jeg har blitt ferska en gang)

 

 

Synes du burde gi klor og/eller zalo et alvorlig forsøk. Høres spennende ut.

 

Ellers er å drikke seg drita på whisky en sikker vinner.

 

Daniel :)

hmm klor svir jo helt jævlig i halsen tar zalo sukker å vann blandet smaker ikke så jævlig

Lenke til kommentar

Eh, bli hjemme?... Er ikke værre en det. Det eneste man trenger å gjøre er å si at på skolen i morgen foregår det ikke noe nyttig, jeg føler jeg får mer ut av å være hjemme og jobbe her i stedet. Du trenger ikke gjøre annet en å stå på det du sier, så kan ikke akkurat foreldrene dine gjøre deg så veldig mye.

Endret av manamind
Lenke til kommentar

Håper du ikke drakk klor! det er direkte giftig!

 

Ødelegger slimhinnene og klorgass går in i blodet.. har du gjort det burde du oppsøke lege. ikke spy det opp heller! klor sammen emd magesyren gjør vondt værre

Endret av Colb
Lenke til kommentar
Håper du ikke drakk klor! det er direkte giftig!

 

Ødelegger slimhinnene og klorgass går in i blodet.. har du gjort det burde du oppsøke lege

drakk ett glass i ste..!!!oh my!

neida ta det med ro jeg dør en dag uansett..:)=)

 

Håper du ikke drakk klor! det er direkte giftig!

 

Ødelegger slimhinnene og klorgass går in i blodet.. har du gjort det burde du oppsøke lege

men takk for informasjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Håper du ikke drakk klor! det er direkte giftig!

 

Ødelegger slimhinnene og klorgass går in i blodet.. har du gjort det burde du oppsøke lege

drakk ett glass i ste..!!!oh my!

neida ta det med ro jeg dør en dag uansett..:)=)

haha så bra! Kanskje den mest impulsive og ikke minst optimistiske trådstarter jeg har sett :D

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...