Zamo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Se også: - Acer Aspire One - Programvare, Oppdateringer og System modifisering. - Acer ASpire One -Tips & Triks - Den store Acer Aspire One tråden Denne tråden er for oss som allerede har kjøpt en Acer Aspire One, og som vil ha tilbehør og lignende til denne. Hvor finner vi det beste utstyret? Fortell oss hva du leter etter eller kom med dine anbefalinger og det vil bli lagt til i listen under. Eksterne media - CD/HD/DVD: (Prisguide) USB-DVD/optiske enheter Modifisering - Vesker/Folie (Skins)/"Modding"..: Minne - Minnekort/RAM/Minnepinne..: Tilkobling - Blåtann/Trådløst bredbånd/GPS/TV-Kort..: (Prisguide) Blåtann-adaptere Haicom GPS-navigasjonspakke (Ikke testet). GlobalSat BU-353 USB GPS-mottaker (Ikke testet) Tilbehør - Kabler/Batteri/Ladere/Mus/Tastatur/Høyttalere..: (Prisguide) Batteri - Acer 6-Cell for Aspire One Ikke gjør dette: Annet relevant: For installering, oppdatering og annet programvare relatert se: Acer Aspire One - Programvare, Oppdateringer og System modifisering.. (Kategoriene vil bli endret/oppdatert etter behov) Jeg har allerede lagt inn noen få snarveier til Prisguide.no som viser noen av de produkttypene jeg selv ønsker å skaffe. Dersom det er noe annet du ønsker å få lagt til, så vil jeg gjøre det så snart det dukker opp forespørsler som ikke passer inn i kategoriene over. Endret 5. oktober 2008 av Zamo Lenke til kommentar
Zamo Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 6-cellers batteri! Lagt til.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Om man har en brenner fra en laptop man ikke bruker, så kan man kjøpe seg et drev kabinett ifra f.eks ebay Jeg gjorde dette, kom vel på rundt 100 kr med frakt Blir litt billigere enn å kjøpe en helt ny ekstern dvd brenner;) Min brenner kommer fra en el-retur maskin Endret 26. desember 2008 av J@9 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Beklager for bump, men nå har jeg akkurat fått en Aspire One 110L og ser det er to "SD-kort"-porter på den. Over den ene porten står det "Storage expansion". Er det SD-kort man bruker til det? Yter porten bra? Kan jeg f.eks sette inn et 32 GB 20MB/s kort og få utnyttet full kapasitet og hastighet? Maskina mi mangler batteri. Er det noen av dere som har et 3-cellers batteri å gi vekk mot porto? (mange oppgraderte vel til 6 eller 9 celler og bruker ikke det med 3) Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 @Siemen1 Ser ikke ut til å være så veldig mye aktivitet i denne tråden her. Ville heller ha prøvd å spørre i denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1160367 Der er det ihvertfall en god del flere sider Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Takk, jeg slet litt med å finne riktig tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå